کد خبر : 29936
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۲

سنگربان مطمئن دیناموزاگرب دومینیک لیواکوویچ راهی لیگ ایتالیا می شود؟

سنگربان مطمئن دیناموزاگرب دومینیک لیواکوویچ راهی لیگ ایتالیا می شود؟
احتمال این که دروازه بان شناخته شده و خوب دیناموزاگرب دومینیک لیواکوویچ با قرارداد با تیم سابقه دار ایتالیایی راهی لیگ ایتالیا شود وجود دارد؛

احتمال این که دروازه بان شناخته شده و خوب دیناموزاگرب دومینیک لیواکوویچ با قرارداد با تیم سابقه دار ایتالیایی راهی لیگ ایتالیا شود وجود دارد.

شائبه هایی مبنی بر این که دومینیک لیواکوویچ سنگربان مطمئن تیم دیناموزاگرب در لیگ سری آ ایتالیا بازی کند در این فصل وجود دارد. بازیکنی که در دیناموزاگرب سال ها توپ زده است.

این بازیکن که فوتبال خود را در کرواسی دنبال می کند در جام جهانی یکی از مهره های تاثیرگذار کرواسی بود. او با مهار و کلین شیت های خوب خود توانسته بود توجه ها را به سمت خود جلب کند.

فیورنتینا خواهان دومینیک لیواکوویچ

حالا خبر رسیده باشگاه فیورنتینا پیشنهادی رسمی به دومینیک لیواکوویچ داده است. با توجه به نارضایتی باشگاه فیورنتینا از عملکرد دروازه بان های گذشته خود بنابراین آنها برای خرید دروازه بانی مطمئن اقدام کرده اند.

در قرارداد دومینیک لیواکوویچ بند فسخ 10 میلیون دلاری با باشگاه دینامو زاگرب وجود دارد.

پیش تر ازا ین فنرباغچه و گالاتاسرای نیز قبل از جام جهانی در پی خریداری این دروازه بان بودند. ویارئال و یونایتد نیز از باشگاه هایی هستند که زمزمه های پیوستن دومینیک لیواکوویچ به آن تیم ها شنیده شده است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها