کد خبر : 1822
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۲۸

موفقیت تینا پاکروان در کسب عنوان بهترین کارگردان سینما

موفقیت تینا پاکروان در کسب عنوان بهترین کارگردان سینما

بهترین کارگردان زن سینمای ایران تینا پاکروان، موفقیت تینا پاکروان در کسب عنوان بهترین کارگردان سینما، در بین کارگردانان زن موفق سینمای ایران نام تینا پاکروان دیده شد. تینا پاکروان که از کارگردانان زن موفق و برتر سینمای ایران محسوب می شود، به عنوان نویسنده، تهیه کننده و کارگردان در سینمای کشور مشغول به فعالیت

بهترین کارگردان زن سینمای ایران تینا پاکروان، موفقیت تینا پاکروان در کسب عنوان بهترین کارگردان سینما، در بین کارگردانان زن موفق سینمای ایران نام تینا پاکروان دیده شد.

تینا پاکروان که از کارگردانان زن موفق و برتر سینمای ایران محسوب می شود، به عنوان نویسنده، تهیه کننده و کارگردان در سینمای کشور مشغول به فعالیت است.

تینا پاکروان کارگردان برتر زن ایرانی متولد سال 56 بوده و با حدود 45 سال سن جزو کارگردانان تقریبا جوانی محسوب می شود که در آینده می توان آثار هنری شاخص بیشتری را نیز از تینا پاکروان دید.

[quote]تینا پاکروان اخیرا موفق به درخشش و موفقیت بزرگ در کسب عنوان بهترین کارگردان سینمای ایران شده است.[/quote]

جایزه ای که تینا پاکروان توانسته کسب کند؛ عنوان بهترین کارگردانی برای سریال نمایش خانگی خاتون بوده که توسط داوران کانون کارگردانان سینمای ایران به ایشان داده شده است.

لس آنجلس تهران، نیمه شب اتفاق افتاد، خانوم، پل، شهر من بود، فیلم کوتاه گره از جمله آثاری است که تینا پاکروان در آن به کارگردانی پرداخته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها