کد خبر : 7178
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۵۲

میرالم پیانیچ بعد جدایی از بارسلونا در چه تیمی بازی می کند

میرالم پیانیچ بعد جدایی از بارسلونا در چه تیمی بازی می کند

میرالم پیانیچ بعد جدایی از بارسلونا در چه تیمی بازی می کند تیم جدید میرالم پیانیچ کجاست و این بازیکن اهل کشور بوسنی در چه تیمی و کدام باشگاه بازی می کند. در مارال نیوز خواهیم خواند. شواهد از انتقال قطعی میرالم پیانیچ به باشگاه آث میلان و جدایی این ستاره از بارسلونا خبر می

میرالم پیانیچ بعد جدایی از بارسلونا در چه تیمی بازی می کند تیم جدید میرالم پیانیچ کجاست و این بازیکن اهل کشور بوسنی در چه تیمی و کدام باشگاه بازی می کند. در مارال نیوز خواهیم خواند.

شواهد از انتقال قطعی میرالم پیانیچ به باشگاه آث میلان و جدایی این ستاره از بارسلونا خبر می دهند البته این انتقال هنوز قطعی نشده اما در حال طی کردن آخرین روزهای خود است.

اکنون پیانیچ باشگاه بارسلونا را ترک کرده و با کسب اجازه از این باشگاه در فرانسه حضور دارد. این حضور او برای شرکت در جشن تولد فرزندش و بودن در کنار خانواده اتفاق افتاده است.

تیم جدید پیانیچ

پیانیچ به اردوی آمریکا نرفته و در برد 6 بر 0 دوستانه شاگردان ژاوی مقابل اینترمیامی نیز حضور نداشت.

شایعات در خصوص پیانیچ از ابتدای حضور او در بارسلونا زیاد بوده و در حال حاضر نیز رسانه ها از آث میلانی شدن وی و جدایی از بارسلونا حبر می دهند.

میرالم پیانیچ بعد جدایی بارسلون

مرکاتو در خبری اعلام کرده باشگاه آث میلان به دنبال انتقال قرضی پیانیچ به آث میلان به مدت یک فصل است و به نظر می رسد که بارسلونا نیز با این انتقال موافقت نماید.

پیانیچ در پست تخصصی هافبک بازی کرده و سابقه حضور در لیگ ترکیه با باشگاه بشیکتاش و بازی های ملی با بوسنی هرزه گوبین را دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
طرح گرافیکی از میرالم پیانیچ در تیم جدید عربی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] جدید عربی برای میرالم پیانیچ به منظور خوش […]