کد خبر : 32091
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵

رابطه دوستانه مارسلو گایاردو سرمربی الاتحاد با کریم بنزما

رابطه دوستانه مارسلو گایاردو سرمربی الاتحاد با کریم بنزما
رابطه مارسلو گایاردو و بنزما بهتر شده و سرمربی آرژانتینی بالاخره تصمیم گرفت نام بنزما را در ترکیب تیمش قرار دهد و به او اجازه شرکت در تمرینات گروهی را بدهد.؛

به نظر می رسد که صلح بین مارسلو گایاردو سرمربی الاتحاد عربستان با کریم بنزما بهتر شده و این بازیکن فرانسوی می تواند در ترکیب تیمش قرار گیرد.

بعد از آن که الاتحاد با باخت سنگین مقابل الهلال مواجه شد توهین ها و همچنین نقدهای زیادی به مادرید رفت تا این که کریم بنزما تصمیم خود را برای عدم حضور در ترکیب تیمش بگیرد.

در ادامه سرمربی تیم بنزما را از اردوی دبی کنار گذاشت و در ادامه این ادعا مطرح شد که بنزما در جزیره موریس به دلیل تندباد و طوفان گرفتار گشته و نتوانسته در موعد مقرر در تمرینات الاتحاد حضور یابد.

در نهایت کریم بنزما تمرینات خود را به صورت خصوصی و انفرادی برگزار می کرد و حتی او اجازه حضور در تمرینات گروهی را نیز پیدا نمی کرد.

وی حتی در ترکیب نهایی الاتحاد برای بازی مقابل حریف ازبکستانی نیز قرار نگرفته بود با این وجود برای بازی در لیگ عربسان روز گذشته اعلام شد که اسم بنزما با صلاحدید مارسلو گایاردو در ترکیب و فهرست تیمش قرار دارد.

آشتی که بین مارسلو گایاردو سرمربی آرژانتینی الاتحاد با کریم بنزما برقرار شده و همگان در انتظار درخشش این فوق ستاره خواهند بود.

بنزما الاتحاد

کریم بنزما در تمرینات الاتحاد و ترکیب این تیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها