کد خبر : 30778
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸

تجربه 7 سال تکرار نشدنی گواردیولا و سیتی با ایلکای گوندوگان

تجربه 7 سال تکرار نشدنی گواردیولا و سیتی با ایلکای گوندوگان
ایلکای گوندوگان از جمله ستاره هایی بود که برای منچسترسیتی بسیار با ارزش بود. با این وجود انتقال گوندوگان به بارسلونا از جمله خریدهای بزرگی بود که با ناراحتی سیتیزن ها به دلیل از دست دادن این بازیکن همراه شد؛

ایلکای گوندوگان از جمله ستاره هایی بود که برای منچسترسیتی بسیار با ارزش بود. با این وجود انتقال گوندوگان به بارسلونا از جمله خریدهای بزرگی بود که با ناراحتی سیتیزن ها به دلیل از دست دادن این بازیکن همراه شد.

پپ گواردیولا سرمربی سیتی در این باره گفت تمام تلاش خود را به کار بستیم تا گوندوگان را متقاعد به ماندن در سیتی کنیم. ولی در نهایت موفق به انجام این اتفاق نشدیم. بابت عدم تحقق ماندگاری گوندوگان در سیتی متاسفم ولی اکنون برای او بهترین ها را می خواهیم.

سرمربی سیتی پپ گواردیولا یادآور شد: 7 سال فوق العاده باورنکردنی را با یکدیگر تجربه کردیم. قادر نیستم برای تمجید از او واژگان درستی پیدا کنم. وی با چالشی جدید مواجه خواهد شد و آرزو می کنیم که در این مسیر به موفقیت برسیم. با این وجود زندگی همین بوده و هر بازیکنی برای خود و خانواده دارای اولویت هایی است.

گواردیولا یادآور شد: بازیکنان به دنبال اولویت هایی هستند که برای خود و خانواده یشان تعریف شده است. بنابراین تمیم گیری نهایی گوندگان را پذیرش می کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
ایلکای گوندوگان آشنا با وظایف خود در بارسلونا/ نیاز به وفق دادن با شرایط جدید | مارال نیوز
9 ماه قبل

[…] می رسد که ایلکای گوندوگان برای این که […]