کد خبر : 11737
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۶

ناهماهنگی مدیران باشگاه فرانسوی در جذب بازیکن

ناهماهنگی مدیران باشگاه فرانسوی در جذب بازیکن

ناهماهنگی پیش آمده برای جذب یک بازیکن برای پاری سن ژرمن خبرساز شد. باشگاه پاری سن زرمن برای به خدمت گیری سولر از والنسیا دو بار از سوی دو مدیر مختلف با دو بسته پیشنهادی مختلف اقدام کرد و این اقدام باعث شد تا اختلاف و ناهماهنگی مدیران باشگاه پاریسی به صورت واضح برای همگان

ناهماهنگی پیش آمده برای جذب یک بازیکن برای پاری سن ژرمن خبرساز شد. باشگاه پاری سن زرمن برای به خدمت گیری سولر از والنسیا دو بار از سوی دو مدیر مختلف با دو بسته پیشنهادی مختلف اقدام کرد و این اقدام باعث شد تا اختلاف و ناهماهنگی مدیران باشگاه پاریسی به صورت واضح برای همگان مشخص شود.

سولر که از بازیکنان قدیمی والنسیا بود، یک پیشنهاد برای عقد قرارداد با ارزش 18 میلیون یورو از مدیر باشگاه های ورزشی پاری سن ژرمن اخذ کرد و هنریک دیگر مسئول ورزشی پاریسی ها نیز یک پیشنهاد دیگر به سولر داد. هنریک مسئول نقل و انتقالات باشگاه پاریسی است.

پیشنهاد مسئول اولی خریداری شدن سولر به قیمت 18 میلیون یورو و پیشنهاد مدیر دومی خریداری به صورت قرضی با بند توافق کامل در صورت رضایت دو طرفین بود تا در نهایت سولر پیشنهاد قرارداد دائم اولی را بپذیرد.

به نظر می رسد اختلاف بین مدیران پاریسی برای این دو فرد گران تمام شده و به زودی یکی از این دو افراد از پی اس جی خداحافظی خواهند کرد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها