کد خبر : 7063
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۳

نتایج ریکاردو ساپینتو در تیمهای قبلی که سرمربی آنها بود

نتایج ریکاردو ساپینتو در تیمهای قبلی که سرمربی آنها بود

نتایج ریکاردو ساپینتو در تیمهای قبلی؛ عملکرد ریکاردو ساپینتو در باشگاه های گذشته و قدیمی که هدایت تیم های باشگاهی را برعهده داشته چگونه بوده و ریکاردو ساپینتو چه نتایجی  با تیمهای دیگر گرفته است. در مارال نیوز بخوانیم. ساپینتو در سالهای ابتدایی سرمربیگری خود؛ در ستاره سرخ بلگراد صربستان در 8 دیدار ابتدایی لیگ

نتایج ریکاردو ساپینتو در تیمهای قبلی؛ عملکرد ریکاردو ساپینتو در باشگاه های گذشته و قدیمی که هدایت تیم های باشگاهی را برعهده داشته چگونه بوده و ریکاردو ساپینتو چه نتایجی  با تیمهای دیگر گرفته است. در مارال نیوز بخوانیم.

ساپینتو در سالهای ابتدایی سرمربیگری خود؛ در ستاره سرخ بلگراد صربستان در 8 دیدار ابتدایی لیگ برتر این کشور پیروز شد اما اختلاف دیدگاه ریکاردو ساپینتو با مالکان باشگاه منجر به استعفای وی از سمتش شد.

نتیجه خوب اما ماندگاری کوتاه ساپینتو در لهستان

ساپینتو در سال 2018 به تیم لگیا ورشو که در لیگ برتر لهستان بود، پیوست. وی با این تیم در شرف رسیدن به قهرمانی نیز بود و در حالی که سه هفته تا پایان رقابتها باقیمانده و تیمش در جایگاه دوم بود، با 5 امتیاز اختلاف نسبت به صدر از باشگاهش اخراج شد.

نتایج ریکاردو ساپینتو در تیمهای قبلی

ساپینتو در آترومیتوس یونان به عنوان هشتمی در لیگ برتر یونان بسنده کرد.

درخشش ساپینتو در لیگ بلژیک

ریکاردو ساپینتو در لیگ بلژیک موفق ظاهر شد. او در استاندارد لیژ بلژیک در جام حذفی قهرمان شده و در لیگ برتر بلژیک نیز به جایگاه دومی رسید.

البته عملکرد ساپینتو در باشگاه برزیلی در سال 2020 چندان مناسب نبود. او سه ماه در باشگاه واسکودوگاما فعالیت کرد و در 15 مسابقه 3 پیروزی 6 تساوی و 6 باخت کسب کرد.

ساپینتو روز گذشته نیز از این باشگاه برزیلی به دلیل پرداخت نکردن مطالباتش شکایت کرد و موفق شد که طرف مقابل را نیز محکوم کرده و حتی پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه را ببندد تا واسکودوگاما چنانچه موفق به پرداخت 260 هزار یورو ریکاردو ساپینتو شد؛ پنجره نقل و انتقالاتیش را باز شده ببیند.

مطلب مرتبط بیوگرافی و سوابق ریکاردو ساپینتو و عکسهای ساپینتو در تمرینات استقلال نیز بخوانید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها