کد خبر : 9972
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۵

امیرحسین فیروزپور بدون خاک شدن طلایی شد

امیرحسین فیروزپور بدون خاک شدن طلایی شد

خبر مارال نیوز؛ امیرحسین فیروزپور نابغه و اسطوره جدید شناخته شده کشتی آزاد ایران بدون خاک شدن و حتی از دست دادن یک امتیاز در مسابقات جهانی جوانان بلغارستان به نشان ارزشمند طلا دست یافت. امیرحسین فیروزپور سه بار مقابل حریفانی از ژاپن، مجارستان و فرانسه با نتیجه مشابه عجیب و جالب 10 بر 0

خبر مارال نیوز؛ امیرحسین فیروزپور نابغه و اسطوره جدید شناخته شده کشتی آزاد ایران بدون خاک شدن و حتی از دست دادن یک امتیاز در مسابقات جهانی جوانان بلغارستان به نشان ارزشمند طلا دست یافت.

امیرحسین فیروزپور سه بار مقابل حریفانی از ژاپن، مجارستان و فرانسه با نتیجه مشابه عجیب و جالب 10 بر 0 به برتری دست یافت و در دیدار نهایی نیز مقابل حریف گرجستانیش با نتیجه قاطعانه 11 بر 0 پیروز نبرد شد تا طلای ارزشمند مسابقات جهانی جوانان را به دست بیاورد.

امیرحسین فیروزپور در وزن 92 کیلوگرم مسابقات کشتی آزاد روی تشک مسابقه رفته بود.

رکورد بزرگی که توسط یک ایرانی ثبت شد تا در یک تورنمنت مهم بین المللی در سطح جهان یک کشتی گیر از ایران با نتایج قاطعانه دو رقمی و بدون حتی یکبار خاک شدن و نتیجه را از دست دادن به قهرمانی برسد.

البته پیش تر از این چند کشتی گیر از کشورهای دیگر نیز بودند که در مسابقات بدون حتی یک امتیاز دادن به مانند امیرحسین فیروزپور به نشان قهرمانی دست یابند اما حالا باید نام امیرحسین فیروزپور آزادکار خوب و جوان کشورمان را که در آینده بیشتر از این نیز مطمئنا خواهند درخشید؛ در میان کشتی گیرانی دید که بدون از دست دادن امتیاز به نشان طلا در رقابتهای کشتی دست یافتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها