کد خبر : 31500
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۸

نتیجه دومین بازی یولیان ناگلزمان در نیمکت تیم ملی آلمان/ هر روز بهتر از دیروز

نتیجه دومین بازی یولیان ناگلزمان در نیمکت تیم ملی آلمان/ هر روز بهتر از دیروز
به نظر می رسد که تیم ملی آلمان با یولیان ناگلزمان در روند نتیجه گیری قرار گرفته است. حداقل این را از دو بازی قبلی تیم ملی آلمان با هدایت یولیان ناگلزمان می توان نتیجه گرفت؛

به نظر می رسد که تیم ملی آلمان با یولیان ناگلزمان در روند نتیجه گیری قرار گرفته است. حداقل این را از دو بازی قبلی تیم ملی آلمان با هدایت یولیان ناگلزمان می توان نتیجه گرفت.

یولیان ناگلزمان در نیمکت تیم ملی آلمان با تغییرات تاکتیکی که انجام داده در دو بازی گذشته خود موفق به کسب یک پیروزی و یک تساوی شده است.

سرمربی سابق بایرنی ها یولیان ناگلزمان با آلمان توانست آمریکا را شکست بدهد. دیشب نیز مقابل مکزیک به تساوی دو بر دو رضایت دادند.

ناگلزمان بعد از این تساوی مقابل مکزیک اعلام کرد دیدار دشوار و پیچیده ای را هر دو تیم مقابل یکدیگر داشتند. البته ما اطلاع داریم که می توانستیم عملکردی مطلوب تر داشته باشیم. با این وجود به این موضوع یقین دارم که شرایط هر روز بهتر برای تیم می شود. و در آینده عملکردی مطلوبتر را از خود به نمایش خواهیم گذاشت.

یولیان ناگلزمان

روزهای کم باقیمانده تا شروع جام ملتهای اروپا و زمان محدود آلمان

گفتنی است در شرایطی که حدود 240 روز تا شروع جام ملت های اروپا باقی مانده طرفداران فوتبال آلمان امیدوارند تا یولیان ناگلزمان بتواند آلمان را در شرایط ایده آلو مطلوبی قرار داده و این تیم را در قواره یک مدعی در میان غول های بزرگ اروپا مطرح نماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها