کد خبر : 5403
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷

عکس سلفی با شکلک خنده دار سرخیو راموس با پسرش

عکس سلفی با شکلک خنده دار سرخیو راموس با پسرش

عکس سلفی و خنده دار با شکلک ستاره فوتبال رئال و پاریس سرخیو راموس با پسرش که جزو عکسهای فان و طنز و زیبای این روزهای دنیای مجازی شده است. به گزارش مارال نیوز، سرخیو راموس نماد غیرت و تعصب و تلاش در دنیای فوتبال بوده و همیشه او را سختکوش و مانند صخره توصیف

عکس سلفی و خنده دار با شکلک ستاره فوتبال رئال و پاریس سرخیو راموس با پسرش که جزو عکسهای فان و طنز و زیبای این روزهای دنیای مجازی شده است.

به گزارش مارال نیوز، سرخیو راموس نماد غیرت و تعصب و تلاش در دنیای فوتبال بوده و همیشه او را سختکوش و مانند صخره توصیف می کنند.

اما سرخیو راموس برخلاف ظاهر سنگین و سختش، اهل شوخی نیز بوده و عکس جالب توجه سلفی با پسرش در حالی که در آن شروع به شکلک درآوردن نیز کرده، گرفته است.

شکلک خنده دار در عکس سلفی

سلفی خنده دار شکلک دار

سرخیو راموس دارای 4 فرزند است. او را فردی خانواده دوست و علاقه مند به خانواده می شناسند و از هر فرصتی برای محبت و بودن در کنار خانواده استفاده می کند.

سرخیو راموس دوست داشتنی، با توجه به اینکه اکنون در تعطیلات فصل قرار داریم از این فرصت برای تعطیلات و خوشگذرانی و بودن در کنار همسر و فرزندان و خانواده خود استفاده کرده است.

سرخیو راموس همراه با رئال مادرید افتخارات متعددی کسب کرده و جزو شناسنامه های این تیم ریشه دار و پرطرفدار اسپانیایی محسوب می شود و از این رو که رئال نیز در ایران طرفداران زیادی دارد؛ اخبار مرتبط با بازیکنان رئال همواره جوز پرمخاطب ترین خبرها تلقی می شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
پیام احساسی راموس به دلیل دعوت نشدن به تیم ملی اسپانیا | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] جام جهانی سرخیو راموس از غایبان بزرگ […]

trackback
قرارداد راموس با النصر عربستان شایعه یا واقعیت؟ | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] زمانی که سرخیو راموس با بهبود […]

trackback
راموس بخشی از تاریخ فوتبال اسپانیا است | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] به تمجید از راموس پرداخت. وی اعلام […]