کد خبر : 19130
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶

مجازات افرادی که در جام جهانی قطر جیمی جامپ می کنند

مجازات افرادی که در جام جهانی قطر جیمی جامپ می کنند
جریمه و مجازاتی که برای افراد جیمی جامپ کننده در جام جهانی قطر در نظر گرفته شده کاملا متفاوت با سایر جام ها و مسابقات است. سختترین قوانین و مجازات در انتظار هواداران خاطی است.؛

چه مجازات و جریمه ای برای افراد جیمی جامپ کننده توسط مسئولان برگزار کننده در نظر گرفته شده است؟ شنیده ها از قوانین سفت و سخت و بدون اغماض برای افرادی است که اقدام به ورود به زمین مسابقه کرده و به اصطلاح جیمی جامپ می کنند.

جرایم درنظر گرفته شده در جام جهانی قطر در بالاترین حد خوداست.

روز گذشته در جریان دیدار دو تیم پرتغال و اروگوئه اولین جیمی جامپ جام جهانی را شاهد شدیم. اما برای این فرد یا افرادی که بخواهند خود را در هنگام برگزاری مسابقه به زمین برسانند چه جرایمی تعیین شده است.

مجازات افرادی که در جام جهانی قطر جیمی جامپ می کنند

اعلام جزئیات قوانین برای هواداران خاطی جیمی جامپ کننده

شبکه الکاس اعلام کرده طبق قوانین کشور قطر هر فردی که جیمی جامپ کند باید به مدت 6 ماه در زندان محکوم شود. همچنین جریمه نقدی سنگین 60 هزار دلاری نیز در انتظار او خواهد بود.

علاوه بر آن طبق قوانین فرد جیمی جامپ کننده به صورت مادام العمر از حضور در تمامی رقابتهای جام جهانی نیز به عنوان تماشاگر محروم خواهد شد.

جریمه سختی که فرد جیمی جامپ کننده را نقره داغ می کند. به نظر می رسد که دلیل اصلی کاهش تعداد جیمی جامپ ها در جام جهانی قطر نیز علاوه بر مسائل امنیتی تعیین شده وضع این قوانین باشد. البته بایستی این قوانین به صورت کامل به هواداران اطلاع رسانی شود. چه بسا برخی هواداران از آن بی اطلاع باشند و به خیال خود تصور کنند جرایم سبکی در انتظار است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
زور هلند به قطر رسید/ وداع میزبان جام جهانی بدون حتی یک امتیاز | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] میزبان مسابقات جام جهانی یعنی قطر بدون […]

trackback
جیمی جامپ کننده معروف بازی پرتغال اروگوئه «ماریو فری» کیست | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] و معرفی فرد جیمی جامپ کننده معروف در […]