کد خبر : 10704
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰

نظر بزرگترین بازیکن منچستر در خصوص رونالدو

نظر بزرگترین بازیکن منچستر در خصوص رونالدو

ورزش مارال نیوز؛ بازیکنان مختلف و بزرگ در خصوص کریستیانو رونالدو نظرات مختلفی دارند، اما شنیدن پای صحبتهای یکی از قدیمی ترین دوستان رونالدو که از بزرگترین خریدهای چند وقت اخیر منچستر نیز است؛ خالی از لطف نیست. نظرات متفاوت و خاصی که کاسیمیرو همبازی و دوست قدیمی رونالدو در خصوص او گفته است را

ورزش مارال نیوز؛ بازیکنان مختلف و بزرگ در خصوص کریستیانو رونالدو نظرات مختلفی دارند، اما شنیدن پای صحبتهای یکی از قدیمی ترین دوستان رونالدو که از بزرگترین خریدهای چند وقت اخیر منچستر نیز است؛ خالی از لطف نیست.

نظرات متفاوت و خاصی که کاسیمیرو همبازی و دوست قدیمی رونالدو در خصوص او گفته است را بخوانیم.

کاسمیرو یکی از بزرگترین خریدهای این فصل و فصول گذشته منچستریونایتد است. بازیکنی که سالها در رئال مادرید خوش درخشیده و همبازی رونالدو بود.

کاسمیرو

شاید اگر بخواهیم یک دوست و همبازی قدیمی سابقه دار را نام ببریم می توانیم به کاسمیرو اشاره کنیم. این بازیکن 30 ساله در خصوص رونالدو حرفهای جالبی زده است.

کاسمیرو می گوید اگر تمام روز در خصوص رونالدو هم صحبت کنیم باز می توانیم به این کار ادامه دهیم.

کاسمیرو این را هم در خصوص رونالدو گفته که همبازی شدن با رونالدو و رافائل واران برایش خوب بوده و از این اتفاق لذت می برد.

این مدافع و هافبک هجومی همچنین از رونالدو به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین بازیکنان فوتبال تاریخ و چند دهه یاد کرده است.

کاسمیرو جزو مدافعان گلزنی محسوب می شود که در پست هافبک و بای سازی نیز نقش مهمی ایفا می کند. او بیش از 330 بازی برای رئال انجام داده که یک رکورد می تواند محسوب شود و اگر از حق نگذریم کاسمیرو بخش عمده ای از افتخارات خود را در کنار رونالدو کسب کرده و قدر گوهری به نام کریستیانو را بهتر از هر کسی می داند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها