کد خبر : 5328
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۵

نظر دانشمند آمریکایی در خصوص منشا پیدایش ویروس کرونا

نظر دانشمند آمریکایی در خصوص منشا پیدایش ویروس کرونا

دانشمند و محقق آمریکایی در خصوص منشا پیدایش و چگونگی آزمایشگاهی بودن یا نبودن ویروس کرونا و جهش های انجام یافته آن نقطه نظر جالبی را ارائه کرد. از ابتدایی ترین روزهای پیدایش کرونا، کشورهای مختلف یکدیگر را متهم به شیوع ویروس کرونا کرده و دانشمندان و تحلیل گران مختلف در خصوص منشا پیدایش آن

دانشمند و محقق آمریکایی در خصوص منشا پیدایش و چگونگی آزمایشگاهی بودن یا نبودن ویروس کرونا و جهش های انجام یافته آن نقطه نظر جالبی را ارائه کرد.

از ابتدایی ترین روزهای پیدایش کرونا، کشورهای مختلف یکدیگر را متهم به شیوع ویروس کرونا کرده و دانشمندان و تحلیل گران مختلف در خصوص منشا پیدایش آن به اختلاف نظر و بحث پرداخته و انگشت اتهامشان را به سمت همدیگر نشان دادند.

در این میان نام دو کشور به عنوان منشا شیوع ویروس کرونا بیشتر از سایر کشورها به گوش می رسید. آمریکا و چینی ها و جالب است که برخی از دانشمندان و تحلیل گران هر دو کشور نیز دلایل مستند و متقنی در این که کشور مقابل به صورت عامدانه یا سهوی اقدام به شیوع ویروس کرونا دارد؛ ارائه کرده اند.

با این وجود نظریه یک دانشمند و تحلیلگر آمریکایی در خصوص منشا پیدایش کرونا جالب به نظر می رسد. البته این ظنریه، نظر صد درصدی نبوده و بایستی تحقیقات دیگر محققیان را هم مدنظر قرار داد. هر چند خود این دانشمند نیز با اطمینان صد درصدی حرفهایش را نزده و احتمال آن را می دهد.

احتمال شیوع ویروس کرونا از آمریکا

دانشمندی به نام جفری ساکس که دارای اصالتی آمریکایی بوده و از دانشمندان و تحلیلگران برجسته کشور آمرکیا است معتقد است ویروس کرونا دارای منشا غیرطبیعی می باشد.

به گفته وی این احتمال وجود دارد که ویروس کرونا از طریق یکی از آزمایشگاه های آمریکا به جامعه تزریق شده باشد.

جفری ساکس این را هم اضافه کرد که در مدت 2 سال اخیر تحقیق و آزمایشات گوناگون و مختلفی را در این رابطه انجام داده و به این اعتقاد رسیده که کرونا از یکی از آزمایشگاه های بیوتکنولوژی ایالات متحده آمریکا به جامعه تحمیل شده و علت غیرطبیعی داشته است.

لازم به ذکر است این دانشمند رئیس کمیسیون کرونا مجله معتبر پزشکی به نام لنست است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] به این نوع کرونا گزارش شده […]

trackback
افت دو مهاجم مس رفسنجان/ منشا و شیمبا در آرزوی گلزنی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] و گادوین منشا مهاجمان شناخته […]