کد خبر : 2208
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲

نگرانی جهان از کره شمالی بابت انتقال و جهش دادن ویروس کرونا

نگرانی جهان از کره شمالی بابت انتقال و جهش دادن ویروس کرونا

کره شمالی وارد موج جدیدی از همه گیری ویروس کرونا شده و این موضوع به نگرانی جهان از کره شمالی بابت انتقال و جهش دادن ویروس کرونا در کل جهان دامن زده است. کشور منزوی کره شمالی در دو سال اخیر شاهد شیوع و گسترش ویروس کرونا در کشور خود نبود اما جدیدا موارد زیادی

کره شمالی وارد موج جدیدی از همه گیری ویروس کرونا شده و این موضوع به نگرانی جهان از کره شمالی بابت انتقال و جهش دادن ویروس کرونا در کل جهان دامن زده است.

کشور منزوی کره شمالی در دو سال اخیر شاهد شیوع و گسترش ویروس کرونا در کشور خود نبود اما جدیدا موارد زیادی از شیوع ویروس کرونا در کره شمالی مشاهده شده است.

در 14 روز اخیر بیش از صدها هزار نفر در کره شمالی به ویروس کرونا مبتلا شدند و با توجه به واکسینه نبودم مردم این کشور، نگرانی جامعه جهانی از شیوع ویروس کرونا از این کشور به صورت گسترده به مناطق دیگر و همچنین جهش کرونا به سویه های جدید وجود دارد.

رهبر کره شمالی نیز در این خصوص از مسئولان کشورش خواست تا از تجارب کشورهایی همچون چین که به مدیریت صحیح ویروس کرونا و مبارزه با ان پرداختند، درس بگیرند.

با نداوم این روند شاید در میان بیشترین فوتی های کرونا در جهان نام کره شمالی نیز دیده شود.

در شبانه روز گذشته در کره شمالی 21 نفر به دلیل ابتلا به کووید 19 فوت کردند و حدود 175 هزار نفر نیز به این ویروس مرگبار مبتلا گشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
وضعیت تعداد فوتی های کرونا در آمریکا، اروپا و ایران در تابستان | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] که خطر جهش و سویه های کر&#160… و کشورهای […]