کد خبر : 338
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۸

حذف مطالب آموزشی کتاب برای کنکور و کلاسهای درسی 1401 نداریم

حذف مطالب آموزشی کتاب برای کنکور و کلاسهای درسی 1401 نداریم

با توجه به شیوع ویروس کرونا شایعاتی در خصوص داشتن حذفیات کتاب درسی برای پایه های مختلف تحصیلی و کنکور وجود داشت که وزارت آموزش و پرورش این موضوع را تکذیب کرد. در مصاحبه ای که ستاری فرد سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با فارس داشته اعلام کرد: حذفیات کتاب درسی به خاطر شیوع کرونا

با توجه به شیوع ویروس کرونا شایعاتی در خصوص داشتن حذفیات کتاب درسی برای پایه های مختلف تحصیلی و کنکور وجود داشت که وزارت آموزش و پرورش این موضوع را تکذیب کرد.

در مصاحبه ای که ستاری فرد سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با فارس داشته اعلام کرد: حذفیات کتاب درسی به خاطر شیوع کرونا شایعه بوده و صحت ندارد.

وی این نکته را هم اعلام کرد که با توجه به اینکه محیط رقابتی در کنکور و همچنین امتحانات نهایی وجود دارد بنابراین چنین شایعه هایی ممکن است که مطرح گردند تا عده ای از کیفیت تحصیلی خود عقب مانده و افراد دیگری جلو بزنند.

ستاری فرد این خبر را نیز اعلام کرد که در سال جاری حذف کتاب درسی برای کنکور نداریم و هم در مقطع کنکور و هم دیگر پایه ها ارزشیابی و آزمونها از تمامی کتاب خواهد بود.

وی اضافه کرد: حذفیات کرونایی کنکور منتفی بوده و تنها حذف بخشی از محتواهای درسی که در بهمن ماه سال گذشته «1400» توسط سازمان سنجش اعلام گردیده بود، به قوت خود باقی خواهد ماند.

لازم به ذکر است امتحانها نیز به صورت حضوری برگزار خواهد شد و آزمونهای پایان سال و خرداد نیز از کل دروس خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها