کد خبر : 8339
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵

همای سعادت روی شانه های لیورپول در سوپرکاپ انگلیس

همای سعادت روی شانه های لیورپول در سوپرکاپ انگلیس

همای سعادت بر روی شانه های لیورپول در جام مهم و ارزشمند سوپرکاپ انگلیس؛ یک جام دیگر با عنوان سوپرکاپ انگلیس هم با پیروزی لیورپول مقابل منچسترسیتی به آنها رسید تا پرنده همای سعادت بر روی شانه های یورگن کلوپ و لیورپول بنشیند. در مارال نیوز می خوانید. تصویری زیبا از پیروزی قاطعانه لیورپول در

همای سعادت بر روی شانه های لیورپول در جام مهم و ارزشمند سوپرکاپ انگلیس؛ یک جام دیگر با عنوان سوپرکاپ انگلیس هم با پیروزی لیورپول مقابل منچسترسیتی به آنها رسید تا پرنده همای سعادت بر روی شانه های یورگن کلوپ و لیورپول بنشیند. در مارال نیوز می خوانید.

لیورپول سوپرکاپ

تصویری زیبا از پیروزی قاطعانه لیورپول در سوپرکاپ

پیروزی قاطعانه مقابل شاگردان گواردیولا زمانی رقم خورد که لیورپول توانست در دقیقه 83 به گل برتری دست یافته و تیر آخر را هم در دقیقه 94 بزند.

شرح گل و چگونگی بازی سوپرکاپ انگلیس

لیورپول با این قهرمانی توانست یک جام ارزشمند دیگر به افتخارات خود اضافه کند. گل اول مسابقه را لیورپولی ها در دقیقه 21 توسط الکساندر آرنولد به ثمر رساندند تا با این گلی که از روی کار تیمی زیبا به ثمر رسید، بازی را با اعتماد به نفس بیشتری مدیریت کنند.

پاسخ گل لیورپولی ها را آلوارز خیلی دیر و در دقیقه 70 برای سیتیزن ها داد. در حالی که سیتیزن ها داشتند خود را در زمین مسابقه بهتر پیدا می کردند اما این محمد صلاح بود که در دقیقه 83 جشن را مجددا به اردوی لیورپولی ها آورد و در نهایت روی یک ضد حمله و غافلگیری در دقیقه 94 توسط نونز لیورپول سومین گل خود را هم به ثمر رساند تا پیروزی ارزشمند یورگن کلوپ مقابل شاگردان گواردیو با نتیجه 3 بر 1 به دست آید و لیورپول قاتح سوپرکاپ انگلیس شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] از خود در سوپرکاپ یا سوپرجام […]

trackback
استقلال برای نخستین بار قهرمان سوپرکاپ شد | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] مازندران قهرمان سوپرکاپ شد. آنها […]