کد خبر : 13597
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴

تا قبل از جام جهانی چند بازی لیگ برتر انجام می شود

تا قبل از جام جهانی چند بازی لیگ برتر انجام می شود
تعداد بازی هایی که پیش از شروع جام جهانی در لیگ برتر ایران انجام خواهد شد، پیش بینی می شود که چند بازی باشد؟؛

چند هفته از مسابقات لیگ برتر تا پیش از شروع جام جهانی فوتبال انجام خواهد شد؟ بررسی تعداد بازی تیمهای مختلف باشگاهی ایران در لیگ برتر پیش از شروع جام جهانی فوتبال در قطر.

با توجه به تغییراتی که در برنامه اردو و آماده سازی تیم ملی انجام شده و پیرو آن اردوی آماده سازی ملی پوشان قرار است که از ابتدای آبان ماه شروع شود بنابراین فقط چهار یا نهایتا 5 هفته دیگر از رقابتهای لیگ برتر پیش از شروع جام جهانی دنبال خواهد شد.

با این اوصاف مطمئنا بازی های لیگ پیش از جام جهانی به تعطیلات نیم فصل نخواهد رسید و بازی دربی استقلال و پرسپولیس نیز که قرار بود در هفته 12 برگزار شود، به بعد از اتمام مسابقات جام جهانی موکول خواهد شد.

البته برگزار نکردن دربی پایتخت پیش از جام جهانی دلیل منطقی نیز نمی تواند داشته باشد چرا که این دیدار یک بازی سنگین بوده و احتمال مصدومیت بازیکنان در آن زیاد است و از سویی دیگر دو تیم استقلال و پرسپولیس ملی پوشان زیادی را نیز در خود گنجانده اند.

موضوع تعطیلی زودتر و همچنین وقفه مسابقات به مدت طولانی مطمئنا با موضع منفی بعضی باشگاهها و مربیان نیز همراه خواهد شد. اتفاقی که پیش از این و در زمان اسکوچیچ به گونه ای دیگر برنامه ریزی شده بود اما با حضور کی روش روند آماده سازی بازیکنان و ملی پوشان دچار تغییراتی شده تا برنامه لیگ نیز کمی دچار تغییر شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
بازی استقلال پرسپولیس قبل از جام جهانی خواهد بود یا بعد؟ | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] دربی قبل از جام جهانی است یا بعد از آن؟ […]