کد خبر : 16823
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸

هنگام شکست یکی از این دو راه را انتخاب کنید

هنگام شکست یکی از این دو راه را انتخاب کنید
هر بار شکست خوردید یکی از این دو راه را انتخاب کنید. انتخاب دست شماست. یا جنگ را ادامه دهید یا دستانتان را به نشانه تسلیم شدن بالا ببرید.؛

هنگام شکست و بدبیاری های زندگی کدام راه را انتخاب کنیم؟ در مواقع ناکامی و عدم موفقیت چه کاری را می توانیم انجام دهیم؟ این سوال را سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید با دید روانشناسی زیبایی پاسخ داده است.

تیم اتلتیکو مادرید در این فصل سخت ترین شرایط را دنبال می کند. آنها با وجود هزینه زیاد برای موفقیت و خرید بازیکنان بزرگ در لالیگا از بارسلونا و رئال مادرید عقب افتاده اند. عملا با توجه به سبک بازی رئال و بارسلونا نیز شانس چندانی برای قهرمانی ندارد. از سویی دیگر در لیگ قهرمانان اروپا نیز شکست خوردند و از گروهشان در همان ابتدای کار حذف شدند.

سیمئونه بعد از این ناکامی غیرقابل باور در یک جمله جالب به موضوع مشکلات تیمش پاسخ داد. او گفت با وجود این که شایسته بودیم ولی همه چیز خوب پیش نرفت.

بایستی بدانیم هنگام شکست تنها دو راه را می توانیم انتخاب کنیم. اولی گرفتن نقش قربانی و دومی ادامه دادن تلاش. و صد البته که من گزینه دوم را برمی گزینم.

جمله جالب روانشناسی که هم می تواند برای خود سیمئونه برای ادامه دادن راه و دست از تلاش برنداشتن کمک کند و هم به بازیکنانش انرژی و روحیه تزریق کند. چرا که دنیا با شکستها و بدبیاری های ما به اتمام نرسیده است. تا زمانی که خورشید طلوع و غروب می کند می توان باز احیا شد. تلاش تنها چیزی است که نباید با داشتن امید آن را فراموش کرد.

در هنگام شکست خوردن حالا انتخاب با شماست. یا دستانتان را به نشانه تسلیم بالا ببرید و یا اینکه آن قدر بجنگید تا با امید و تلاشتان زندگی را از نو بسازید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها