کد خبر : 29245
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲

هیجان زده شدن گابریل ویگا بعد دبل و امید ماندن سلتاویگو در لالیگا

هیجان زده شدن گابریل ویگا بعد دبل و امید ماندن سلتاویگو در لالیگا
گریه و هیجان زده شدن گابریل ویگا بعد از دبل گلزنی و داشتن امید به ماندگاری سلتاویگو در لالیگا از نکات بارز بازی دیشب بارسلونا و سلتاویگو بود؛

گریه و هیجان زده شدن گابریل ویگا بعد از دبل گلزنی و داشتن امید به ماندگاری سلتاویگو در لالیگا از نکات بارز بازی دیشب بارسلونا و سلتاویگو بود.

دیدار شب گذشته بارسلونا با سلتاویگو دیدار مرگ و زندگی برای سلتاویگو بود. مهاجم جوان سلتاویگو گابریل ویگا نیز شبی خاطره انگیز و البته پر از هیجان را سپری کرد.

او در دیدار با بارسلونا موفق به انجام دبل شد. اولین گل گابریل ویگا روی پاس سفروویچ و استفاده از موقعیت جلو آمدن دروازه بان بارسلونا رقم زده شد. البته به نظر گابریل ویگا روی گل اول قصد سانتر کردن توپ را نیز داشت .که البته همان توپ بعد خوردن توپ به تیرک دروازه به تور دروازه چسبید.

دومین گل گابریل ویگا نیز در دقیقه 65 روی پاس کارلوس پرز به ثمر رسید. آنسو فاتی نیز در دقیقه 80 تنها گل بارسلونا را در دقیقه 80 با ضربه سر و روی پاس عثمان دمبله به ثمر رساند.

در دقایق آخر بازی و لحظاتی که گابریل ویگا از بازی تعیوض شده بود، وی چهره گریان و پر استرسی داشت. استرس خوردن گل از بارسلونا و شکست سلتاویگو و در نهایت سقوط از لالیگا به لیگ یک.

در نهایت این سلتاویگو بود که 2 بر 1 بارسلونا را برد تا امتیاز خود در لالیگا را نیز حفظ  کند. تا آنها به دسته پایین تر سقوط نکنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها