کد خبر : 11901
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶

دو مصدومیت تکراری در بازی های پیاپی برای طارمی

دو مصدومیت تکراری در بازی های پیاپی برای طارمی

دو مصدومیت تکراری پیاپی برای مهدی طارمی در پورتو نگران کننده شد، ستاره بی نظیر تیم ملی فوتبال ایران که در چند وقت اخیر در صدر رسانه ها قرار گرفته و با درخشش خود گل کاشته در دو بازی اخیر پورتو دچار مصدومیت از زانوی پای چپ خود شده است. در دیدار روز گذشته پورتو

دو مصدومیت تکراری پیاپی برای مهدی طارمی در پورتو نگران کننده شد، ستاره بی نظیر تیم ملی فوتبال ایران که در چند وقت اخیر در صدر رسانه ها قرار گرفته و با درخشش خود گل کاشته در دو بازی اخیر پورتو دچار مصدومیت از زانوی پای چپ خود شده است.

در دیدار روز گذشته پورتو مقابل ژیل ویسنته که یکی از دو گل پورتویی ها توسط مهدی طارمی نیز به دست آمد، طارمی در دقیقه 75 تعویض شد چرا که نگرانی کادر درمان و سرمربی این تیم بابت مصدومیت این بازیکن ایرانی وجود داشت.

بلافاصله بعد از تعویض شدن نیز مهدی طارمی تحت درمان توسط تیم پزشکی قرار گرفت.

طارمی

مهدی طارمی در هفته پیش نیز از ناحیه زانوی چپ دچار مشکل شده بود که بلافاصله سرمربی تیم با اعلام کادر فنی اعلام به تعویض و جانشین کردن او کرد.

نشریه اوجوگو نوشته که خوشبختانه با وجود مشکل پیش امده برای مهدی طارمی و مدافع پرتغالی این تیم په په مشکل خاصی وجود ندارد و هر دو مرکز درمانی را بدون مشکل جدا شدند.

درست است که مصدومیت مهدی طارمی جدی نیست اما امیدواریم که وی تا روزهای کم باقیمانده تا آغاز جام جهانی ضمن حفظ همین آمادگی فنی خوب خود، دچار مصدومیت نیز نشود چرا که امید اصلی کشورمان برای موفقیت در مقابل تیمهای همگروه ایران در رقابتهای پیش رو یعنی آمریکا؛ انگلیس و ولز است و چه بسا با هنرنمایی این بازیکن بتوانیم برای نخستین بار از گروه خود در جام جهانی نیز صعود کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها