کد خبر : 3185
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۹:۵۲

وریا غفوری لحظه بالا بردن جام قهرمانی و تقسیم شادی با مردم

وریا غفوری لحظه بالا بردن جام قهرمانی و تقسیم شادی با مردم

عکس ووریا غفوری هنگام بالا بردن جام قهرمانی و تقسیم شادی با مردم و هواداران حاضر در استادیوم آزادی که با شیرین ترین قهرمانی استقلالیها نیز همراه شد. به گزارش مارال نیوز، وریا غفوری کاپیتان دوست داشتنی استقلالی ها جام قهرمانی را در حضور خیل عظیم هواداران و عاشقان استقلال در ورزشگاه آزادی بالا برد.

عکس ووریا غفوری هنگام بالا بردن جام قهرمانی و تقسیم شادی با مردم و هواداران حاضر در استادیوم آزادی که با شیرین ترین قهرمانی استقلالیها نیز همراه شد.

به گزارش مارال نیوز، وریا غفوری کاپیتان دوست داشتنی استقلالی ها جام قهرمانی را در حضور خیل عظیم هواداران و عاشقان استقلال در ورزشگاه آزادی بالا برد.

وریا غفوری جام قهرمانی استقلال را بالای سر برد

لحظه بالا بردن جام قهرمانی توسط وریا غفوری

این لحظه به یادماندنی شاید برای سال ها در ذهن هواداران استقلال به یاد بماند. لحظه ای که وریا غفوری با شادی و غرور و تعصب بالای خود به استقلال، جام قهرمانی را بالای سر خود برد.

وریا غفوری که پیش از این نیز به خاطر اظهار نظر های خود و نوع رفتارش محبوب طرفداران شده بود، حالا با استقلال تهران یک افتخار بزرگ دیگری نیز کسب کرد و آن قهرمانی بعد از ده سال فاصله، در لیگ برتر بود.

فرهاد مجیدی در جشن قهرمانی

شماره 7 سابق استقلال و سرمربی کنونی آبیها فرهاد مجیدی نیز با کسب چندین رکورد بزرگ برای استقلال در این فصل، جزو خوشحال ترین افراد حاضر در ورزشگاه هنگام بالا بردن جام قهرمانی توسط وریا غفوری کاپیتان تیمش بود.

جام قهرمانی وریا غفوری استقلال

فرهاد مجیدی و وریا غفوری قهرمانی استقلال

تبریک علی دایی به استقلالی ها

از نکات دیگر قابل توجه بعد از قهرمانی استقلال، تبریک گفتن علی دایی، اسطوره پرسپولیسی ها به استقلال بابت قهرمانیشان بود.

پست صفحه اینستاگرام علی دایی در خصوص استقلال را ببینید

پست جدید علی دایی در خصوص استقلال در اینستاگرام

علی دایی و استقلال

استقلال در این فصل به دلیل سختگیری و همچنین ایراداتی که کنفدراسیون آسیا در خصوص ناقص بودن مدارک و استعلام های انجام یافته گرفته بود، به همراه پرسپولیس از حضور در جام باشگاه های آسیا منع شد و چنانچه این اتفاق نمی افتاد، شاید استقلال در آسیا نیز می توانست حرفهای بسیار زیادی در کنار بازیکنان بزرگی همچون وریا غفوری داشته باشد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
دلیل نماندن وریا غفوری در استقلال چه بود | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] که به نظر می رسید وریا غفوری جزو اولین […]