کد خبر : 32570
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۹

ویژگی جدید Blend در reels اینستاگرام مراحل نهایی خود را می گذراند

ویژگی جدید Blend در reels اینستاگرام مراحل نهایی خود را می گذراند
از رموز موفقیت اینستاگرام پویایی این شبکه و به روز بودن آن و همچنین ادامه ایجاد قابلیت هایی است که باعث رضایت کاربران می شود.؛

به گزارش پایگاه خبری مارال نیوز اینستاگرام در ادامه توسعه قابلیت های خود قابلیت جدیدی به نام Blend را ایجاد کرده که ممکن است با استقبال مشترکان و افراد استفاده کننده از این شبکه اجتماعی قرار بگیرد.

از رموز موفقیت اینستاگرام پویایی این شبکه و به روز بودن آن و همچنین ادامه ایجاد قابلیت هایی است که باعث رضایت کاربران می شود.

اخیرا نیز خبرهایی از یک امکان جدید در اینستاگرام به نام bleend در reels اینستا شنیده می شود.

Blend چگونه کار می کند و چه رویکردی دارد

نزدیک کردن علایق با Blend 

طبق قابلیت در نظر گرفته شده برای Blend، یک فید خصوصی ریلز برای فرد و همچنین کاربر دیگر خلق می شود و طی آن بر اساس علاقه های مشابهی که وجود دارد ویدیوهایی برای هر دو نفر به نمایش گذاشته می شود که مورد علاقه دو طرف است.

عنوان شده Blend در حال طی مراحل آزمایشی خود بوده و هنوز زمان آن که به صورت نهایی در نسخه به روز شده اینستاگرام دیده شود، اعلام نشده است.

طی شنیده ها چنانچه یک مشترک را به Blend دعوت نمایید فید شخصی سازی شده ای از طریق قابلیت reels برای فرد درست می شود و این احتمال را می دهد که شما دو نفر به این ویدیو ها بر اساس هوش مصنوعی و داده های قبلی که اینستاگرام جمع آوری کرده، علاقه مندید.

شباهت زیاد blend اینستاگرام به قابلیت اسپاتیفای

برخی ها این قابلیت بلند اینستاگرام را به قابلیت اسپاتیفای شبیه می دانند که در دو سال پیش ایجاد شده بود و طی آن به کاربران اجازه می داد آهنگ و موسیقی های مورد علاقه و محبوبشان را در پلی لیستی مشترک ببینند و گوش بدهند.

جزئیات بیشتری از قابلیت blend اینستاگرام ارائه نشده و این که آیا مدام ویدیوهای جدیدی از این قابلیت به فرد یا افراد مشترک شده ارسال می شود و یا بعد از مدتی به روز رسانی هایی انجام می شود داده نشده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها