کد خبر : 30460
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷

تعداد کاربران تردز و افرادی که در این شبکه عضو شدند

تعداد کاربران تردز و افرادی که در این شبکه عضو شدند
بررسی تعداد کاربرانی که در اولین روزهای راه اندازی شبکه اجتماعی تردز در آن به فعالیت پرداختند. تعداد افراد و میزان استقبالی که از تردز انجام شده است.؛

بررسی تعداد کاربرانی که در اولین روزهای راه اندازی شبکه اجتماعی تردز در آن به فعالیت پرداختند. تعداد افراد و میزان استقبالی که از تردز انجام شده است در روزهای ابتدایی آغاز به کار بسیار چشمگیر و غافل کننده بود.

عنوان شده که در روزهای ابتدایی راه اندازی این شبکه اجتماعی و تاکنون تعداد کاربران آن از یکصد میلیون نفر فراتر رفته است.

شبکه ای که بر پایه متن محور است در حدود 10 پیش کار خود را آغاز کرده است. با این وجود بررسی آمار کاربران این شبکه اجتماعی حاکی از نوسان تعداد کاربران آن است.

استقبال بالایی که از این شبکه انجام شده است.

با توجه به برنامه هایی که در تردز چیده شده به نظر می رسد این برنامه رقیب جدی برای توئیتر بوده و حتی روزگاری بتواند از آن پیشی بگیرد.

این شبکه اجتماعی در اولین روزی که وارد شد 5 میلیون کاربر جدید را به خود دید. آماری فوق العاده و بسیار بالا که تنها در یک روز در این شبکه ثبت شد.

تردز

در 20 تیر ماه 4 میلیون کاربر جدید به آن اضافه شد. بیست و یکم تیر ماه 3 میلیون، 22 تیرماه دو میلیون و بیست و سه تیرماه نیز در حوالی یک میلیون کاربر جدید ثبت نامی داشته است.

بررسی آمار از کاهش میزان عضویت در شبکه اجتماعی تردز نسبت به روزهای اول خبر می دهد. البته این اتفاق کاملا طبیعی است. چرا که در روزهای نخست معمولا استقبال کنندگان بیشتری به سمت این گونه برنامه ها می روند. همچنین مدت زمانی که کاربران این شبکه در آن سپری می کنند از 20 دقیقه به 10 دقیقه افت پیدا کرده است.

با توجه به ارتباط این شبکه با اینستاگرام و امکان بهره مندی از نام کاربری و انتقال دنبال کننده ها به تردز سر و صدای زیادی را به پا کرده است.

تحلیگر ارشدی به نام جاسمین انبرگ اعلام کرده چنانچه از هر 4 کاربر اینستا فقط یک نفر در طول ماه از تردز بهره ببرد برای شرکت متا کافی است تا آن را به عظمت و بزرگی توئیتر نمایند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها