کد خبر : 12071
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

پل پوگبا زانوی مصدومش را به جراحان سپرد

پل پوگبا زانوی مصدومش را به جراحان سپرد

مهاجم فرانسوی پل پوگبا نهایتا تصمیم نهایی خود را برای جراحی گرفت و او با این اتفاق می خواهد زانویش را که به شدت مصدوم شده بود به تیغ جراحان بسپارد. اردوی پیش فصل آمریکا در شهر لس آنجلس برای پل پوگبا اصلا خوب نبود چرا که در تمرینات یوونتوس در آمریکا زانوی او به

مهاجم فرانسوی پل پوگبا نهایتا تصمیم نهایی خود را برای جراحی گرفت و او با این اتفاق می خواهد زانویش را که به شدت مصدوم شده بود به تیغ جراحان بسپارد.

اردوی پیش فصل آمریکا در شهر لس آنجلس برای پل پوگبا اصلا خوب نبود چرا که در تمرینات یوونتوس در آمریکا زانوی او به شدت آسیب دید تا دچار مصدومیت شده و پزشکان راه علاج را در عمل جراحی بدانند.

درمانهای بدون جراحی روی زانوی پوگبا اثر بخش نشد و حالا او تصمیمش را برای جراحی زانویش گرفته است.

رسانه های ایتالیایی عنوان کرده اند تاریخ بازگشت پل پوگبا بعد از عمل جراحی زانوی مصدومش به میادین اصلا مشخص نیست اما بعد از یک دوره ریکاوری و دوری 6 هفته ای احتمالا پوگبا می تواند مجددا وارد میادین شود.

زانو مصدموم پل پوگبا

با این حساب اگر خوش بینانه نگاه کنیم پل پوگبا می تواند به جام جهانی قطر نیز خودش را برساند و در کنار کریم بنزما و دیگر ستاره های فرانسوی خودش را مهیای رقابتهای مهم جام جهانی نماید.

پوگبا بعد از جدایی از منچستریونایتد قراردادی طولانی مدت به مدت 4 سال با بانوی پیریعنی یوونتوسیها بست، البته شروع کار برای پوگبا مفید نبود و وی بدون انجام بازی رسمی برای یوونتوس تا کنون فط در بند مصدومیت بوده است. روزهایی که یوونتوس نیز به پل پوگبا نیاز دارد اما باید به دوری چند ماهه او از میادین عادت کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
پایان خوش پل پوگبا در مشکلات خانوادگی و ورزشی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] کنونی پل پوگبا که معضل بزرگ […]