کد خبر : 20372
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲

پایه فوتبال آرژانتین ارائه بازی مستحکم است

پایه فوتبال آرژانتین ارائه بازی مستحکم است
خوان ورون ستاره اسبق فوتبال جهان اعتقاد دارد پایه فوتبال آرژانتین انجام بازی مستحکم است.؛

خوان سباستین ورون ستاره اسبق تیم ملی آرژانتین پایه های تیم ملی فوتبال کشورش آرژانتین و رازهای موفقیت آنها را تشریح کرد. به گفته او یک خصلتی خاص در تیم ملی آرژانتین باعث موفقیت آنها در جام جهانی قطر شد.

خوان سباستین ورون اعلام کرد: آرژانتینی ها تیمی مستحکم بوده که با استحکام بالایی بازی می کنند. این اتفاق باعث می شود تا آرژانتینی ها بدانند که از بازی و حریف چه می خواهند و با چنین پایه قوی به برتری می رسند.

ورون قرار گرفتن آرژانتین در کنار فرانسه در دیدار نهایی جام جهانی را یک لحظه مهم برای تیم ملی کشورش و مسی تلقی کرد. به گفته او کشیدن بازی به وقت اضافه در دیدار فینال ایده آل نبوده و پیش بینی دقیق بازی نیز برایش دشوار است. او اعلام کرد آرژانتین می تواند بازی را ببرد البته دقیق نمی دانم چگونه و به نظرم برد آنها در اوقات قانونی نیز رقم زده خواهد شد.

خوان سباستین ورون همچنین کی روش را مربی باهوشی معرفی کرد که دارای دانش بالایی از فوتبال است. اتفاقی که می تواند به آینده فوتبال ایران کمک کند. تیمی که با سرمایه گذاری بالا و بهتر می تواند عملکرد بهتر داشته و دفعات حضور خود در جام جهانی را بیشتر نیز کند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها