کد خبر : 21478
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹

شاهکار پیکان مقابل سپاهان/ شگفتی هفته خلق شد

شاهکار پیکان مقابل سپاهان/ شگفتی هفته خلق شد
شگفتی هفته را پیکان مقابل سپاهان خلق کرد. آنها توانستند با شاهکار خود از سد حریف قوی و خوب خود عبور کنند.؛

شگفتی هفته را پیکانی ها مقابل شاگردان ژوزه مورایس رقم زدند. در دیداری که پیکان از فرصت میزبانی به برترین شکل بهره برده و در نهایت مزد خود را نیز دریافت کردند.

در مسابقه ای که سراسر موقعیت بود و هر دو تیم موقعیت های متعددی را روی دروازه هم ایجاد کرده بودند. نیمه نخست این دیدار کاملا از نظر موقعیت خلق کردن برابر پیش رفته و هر دو تیم موقعیت های خوبی را از دست دادند.

با شروع نیمه دوم به نظر پیکانی ها کمی دست به احتیاط تر کار کرده و سپاهان نیز با شجاعت و قدرت بیشتری به سمت دروازه حریف حمله می کرد. نتیجه آن چند موقعیت گل زنی بسیار مناسب ایجاد شده بود که البته در نهایت راهی به دروازه نبرد.

شرح گل پیکان: روی یک موقعیت ضد حمله تند و تیز از سمت چپ میدان محمد حسین فلاح خودش را به توپ رسانده و با سانتر دقیق توپ را به تیر دو و محمد علی کاظمی سانتر کرد و او نیز با ضربه سر دقیق دروازه را بز کرد.

بعد از این گل که در دقیقه 75 به ثمر رسید سپاهانی ها بر قدرت حملات خود افزودند. اما باز کاری از پیش نبرده و در گلزنی ناکام ماندند.

شهریار مغانلو نیز در این دیدار دو موقعی تقریبا صد در صدی گلزنی را یکی در نیمه نخست و دومی در نیمه دوم از دست داد. با این نتیجه بزرگترین شگفتی لیگ به نام پیکان رقم زده شد.

بازی که شدیدا به نفع تیم های بالانشین لیگ همچون پرسپولیس، استقلال و گل گهر به اتمام رسید. پیکانی ها هفته پیش نیز توانسته بودند پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی متوقف کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها