کد خبر : 13281
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۲:۱۹

پنالتی زنی که همه ضرباتش را به یک سمت می زند

پنالتی زنی که همه ضرباتش را به یک سمت می زند
در پنالتی دوم باز هم این بازیکن لسترسیتی توپ را به همان نقطه زد که البته این بار گل شد هر چند این کار او سوژه رسانه ها شد تا با انتقاداتی نیز مواجه شود.؛

به گزارش مارال نیوز، بازیکن فوتبال که همه ضربات پنالتی خود را به یک سمت و به یک شکل می دهد سوژه شد. بازیکنی که در لیگ جزیره فوتبال بازی کرده و تمام توپ های خود در هنگام پنالتی زدن را به یک سمت زده بود با انتقاد کاربران مواجه شد.

در جریان دیدار امروز لسترسیتی و تاتنهام هافبک لستر به نام یوری تیلمانس پشت ضربه پنالتی تیمش وقتی قرار گرفت مجری شبکه اسکای اسپورت به واکاوی و بررسی تمام پنالتی های گذشته او پرداخت.

ضربه پنالتی خاص بازیکن فوتبال به سمت تکراری

پنالتی زنی که همه ضرباتش را به یک سمت می زند

این گزارشگر اعلام کرد که هر هشت پنالتی قبلی این بازیکن به سمت راست دروازه بان شلیک شده است.

با این وجود باز هم تیلمانس ضربه پنالتی خود را به همان سمت راست دروازه بان زد که دروازه بان تاتنهام به خوبی توانست توپ را مهار کند اما وی ای آر نشان داد که دروازه بان از خط جلوتر آمده بود و بایستی مجددا پنالتی تکرار شود.

در پنالتی دوم باز هم این بازیکن لسترسیتی توپ را به همان نقطه زد که البته این بار با تشخیص درست مجدد سمت توپ توسط دروازه بان اما گل شد هر چند این کار او سوژه رسانه ها شد تا با انتقاداتی نیز مواجه شود.

یکی از کاربران فضای مجازی نیز در این خصوص نوع ضربات تکراری گفته که تمام هشت ضربه پنالتی او به یک طرف بوده و حتی خود او که فوتبالیست نیست، بهتر از این پنالتی می زند اما باید از اعتماد به نفس بالای این بازیکن نیز حرف زد.

در پایان تیم لسترسیتی با نتیجه عجیب 6 بر 2 به تاتنهام بازی را واگذار کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
سانچز ناجی قطری ها برای شکست نخوردن از شیلی | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] که از روی نقطه پنالتی می توانست به ثمر […]