کد خبر : 29893
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵

پیشنهاد نجومی به اسپالتی او را از تصمیم استراحت یک ساله دور می کند؟

پیشنهاد نجومی به اسپالتی او را از تصمیم استراحت یک ساله دور می کند؟
با وجود این که سرمربی سابق ناپولی لوچانو اسپالتی پیش از این اعلام کرده بود به یک سال استراحت نیازمند است. با این وجود این سرمربی احتمال دارد تصمیم خود را زیر پا بگذارد؛

با وجود این که سرمربی سابق ناپولی لوچانو اسپالتی پیش از این اعلام کرده بود به یک سال استراحت نیازمند است. با این وجود این سرمربی احتمال دارد تصمیم خود را زیر پا بگذارد.

از این رو که پای پیشنهاد وسوسه برانگیز بالایی در عربستان در میان است. در نهایت لوچانو اسپالتی ممکن است از تصمیمش انصراف داده و به لیگ عربستان برود.

سرمربی که با رزومه و عملکردی تحسین برانگیز در ناپولی مواجه شد. او بعد از سال ها این تیم را به عنوان قهرمانی لیگ سری آ در میان قدرت های بزرگی همچون اینتر میلان، آث میلان، رم، یوونتوس و لاتزیو رساند.

لوچانو اسپالتی

پیشنهاد بالای 15 میلیونی برای سرمربی موفق

رسانه ها عنوان کرده اند سرمربی اسبق ناپولی با پیشنهاد بین 15 تا 20 میلیونی مواجه شده که رد کردن آن برای این سرمربی شاید دشوار باشد.

پیش از این مودریچ، سون هیونگ مین و لوکاکو اعلام کرده بودند که قصدی برای حضور در لیگ عربستان ندارند. همچنین آلگری و استیون جرارد نیز پیشنهاد حضور در کشورهای عربستانی را رد نموده بودند. باید دید این سناریو برای سرمربی ناپولی نیز تکرار می شود یا خیر.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها