کد خبر : 6398
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷

پس دادن بلیط کنسرت محسن یگانه با کار زیبا و اخلاقی

پس دادن بلیط کنسرت محسن یگانه با کار زیبا و اخلاقی

محسن یگانه با کار زیبا و اخلاقی و مورد قبولی که انجام داد از پس دادن بلیط کنسرت مردم و کسانی که در کنسرتش حاضر شده بودند، به دلیل گرفتگی صدا خبر داد. به گزارش مارال نیوز، روز گذشته محسن یگانه خواننده محبوب مردمی در استان زیبای بوشهر کنسرتی را برگزار می کرد. او در

محسن یگانه با کار زیبا و اخلاقی و مورد قبولی که انجام داد از پس دادن بلیط کنسرت مردم و کسانی که در کنسرتش حاضر شده بودند، به دلیل گرفتگی صدا خبر داد.

به گزارش مارال نیوز، روز گذشته محسن یگانه خواننده محبوب مردمی در استان زیبای بوشهر کنسرتی را برگزار می کرد. او در حالی که سانس اول خود را نیز به خوبی پشت سر گذرانیده بود، در سانس دوم و در حالی که 4 قطعه را نیز خوانده بود؛ با گرفتگی صدا مواجه می شود.

او به دلیل گرفتگی صدا از هواداران عذرخواهی کرده و می گوید این صدا شایسته گوش های شما نیست و ضرر وز یان تهیه کننده را نیز تقدیم کرده و بلیطهای شما را پس خواهیم داد.

بلیط محسن یگانه و پس دادن آن

البته این گرفتگی صدای محسن یگانه در کنسرت شرایطی بود که به نظر می رسید او می تواند ادامه دهد اما به دلیل اینکه نمی خواست کیفیت برنامه پایین بیاید، با وجود اینکه زیان زیادی را نیز به خود تحمیل می کرد؛ اما آن را به جان خرید.

ظرفیت بالای قبول اشتباه و مشکل در محسن یگانه به کار زیبا و اخلاقی او تشبیه شده و مطمئنا این کار محسن یگانه آن هم در حالی که در برخی از سلبریتی ها و افراد برجسته در کل جهان شاید  نمونه چنین برخوردهایی را کمتر دیده باشیم؛ بیشتر از قبل ارزش خود را نشان می دهد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
زمان شروع فروش بلیت کنسرت محسن یگانه در مهر ماه | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] های اجرای کنسرت محسن یگانه اعلام شد. […]