کد خبر : 20788
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷

پیشنهاد خوب مربیگری به ولادیمیر آلکنو/ او نمی خواهد برگردد

پیشنهاد خوب مربیگری به ولادیمیر آلکنو/ او نمی خواهد برگردد
ولادیمیر آلکنو سرمربی موفق سالهای نه چندان دور والیبال ایران از ارائه شدن پیشنهادهای خوب به او سخن گفت.؛

به نظر می رسد پیشنهادهای خوبی برای مربیگری ولادیمیر آلکنو سرمربی سابق تیم ملی والیبال ارائه شده است. البته پاسخ مثبت دادن به آنها از سوی این سرمربی باسابقه در اختیار اوست.

در گفتگویی که سایت ورزش 3 با سرمربی سالهای گذشته تیم ملی والیبال کشورمان داشته به این سوال پاسخ داده شده است. ولادیمیر آلکنو اعلام کرده که از فدراسیون ترکیه برای مربیگری در این کشور تماس گرفتند. پ

یشنهادی که به وی داده شده و او اکنون در حال فکر کردن در باره آن است. البته ولادیمیر آلکنو این را هم گفت که قبول سرمربیگری در ترکیه احتمال ناچیزی دارد. چرا که وی تمایل ندارد به والیبال در این مقطع برگردد.

ولادیمیر آلکنو

ولادیمیر آلکنو و تداوم دوران استراحت

ولادیمیر آلکنو به دیگر پیشنهادهای خوب خود نیز اشاره کرد. آلکنو گفت از کشور روسیه نیز پیشنهاد داشته است. از آن جمله مربیگری در زنیت کازان و زنیت سن پترزبورگ و البته چند باشگاه دیگر که البته پاسخ قطعی به آنها ندادهاست. او در حال فکر کردن به این پیشنهادات است.

گفتنی است آلکنو از المپیک گذشته تصمیم گرفته که استراحت کرده و به دور از والیبال باشد. او از آن مقطع به سمت دنیای مربیگری نرفته است. اخیرا نیز شایعاتی در خصوص قبول هدایت سرمربیگری تیم ملی ترکیه از سوی او شنیده می شد که البته تا این لحظه این موضوع نهایی نشده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها