کد خبر : 17649
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱:۲۱

پیش بینی رئیس فدراسیون کشور آفریقایی از فینالیستهای جام جهانی

پیش بینی رئیس فدراسیون کشور آفریقایی از فینالیستهای جام جهانی
ساموئل اتوئو کامرونی رئیس فدراسیون کشورش فینالیست های جام جهانی را پیش بینی کرده است.؛

پیش بینی فینالیست های جام جهانی از سوی یکی از روسای فدراسیون های کشور آفریقایی را بخوانیم. در پیش بینی که از سوی ساموئل اتوئو بازیکن سابق اینترمیلان و بارسلونا انجام شده او در اقدامی عجیب و حرفهایی بحث برانگیز تیمهای آفریقایی را فینالیست جام جهانی معرفی کرده است.

اتوئو که خود سالها مهاجمی در طراز اول بوده اکنون در سمت ریاست فدراسیون فوتبال کشورش کامرون کار می کند. او در گفتگوی جدید خود با رسانه ها اعلام داشته کامرون، مراکش و سنگال در گروه خودشان به عنوان صدرنشین صعود می کنند.

همچنین دو تیم کامرون و مراکش دیدار نهایی و فینال مسابقات جام جهانی قطر را برگزار خواهند کرد. این صحبتها در شرایطی مطرح شده که بسیاری از کارشناسان برزیل، آرژانتین و فرانسه را به عنوان فینالیست های احتمالی جام جهانی یاد می کنند. بعد از این کشورها نیز کشورهایی همچون بلژیک، اسپانیا و آلمان جزو مدعیان بزرگ محسوب می شوند.

تیم ملی کامرون با وجود این که یکی از تیمهای شایسته و خوب رقابتها بوده و بسیار قابل احترام است، تا کنون آنها در جام جهانی حتی در زمان حضور بازیکنان بزرگی همچون اتوئو نیز نتوانستند در جام جهانی به فینال راه یابد. حالا انها با گفته رئیس فدراسیون کشورشان امید زیادی برای رسیدن به این مهم دارند. کامرون از جمله تیمهای بسیار قوی و منظم مسابقات بوده و امیدهای زیادی برای رقم زده شدن اتفاقات خوب برای فوتبال این کشور وجود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها