کد خبر : 3486
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳

پیکرهای کشف شده حادثه متروپل به پزشکی قانونی منتقل شد

پیکرهای کشف شده حادثه متروپل به پزشکی قانونی منتقل شد

شمار پیکرهای کشف شده حادثه متروپل به 42 نفر رسید. پیکرهای جدید کشف شده به منظور شناسایی و همچنین طی نمودن مراحل قانونی به اداره پزشکی قانونی آبادان منتقل گردید. با پیکر جدید کشف شده در مجموع شمار جان باختگان حادثه متروپل آبادان به 42 نفر رسید. متاسفانه با اعلام نظر کارشناسان پیش بینی می

شمار پیکرهای کشف شده حادثه متروپل به 42 نفر رسید. پیکرهای جدید کشف شده به منظور شناسایی و همچنین طی نمودن مراحل قانونی به اداره پزشکی قانونی آبادان منتقل گردید.

با پیکر جدید کشف شده در مجموع شمار جان باختگان حادثه متروپل آبادان به 42 نفر رسید.

متاسفانه با اعلام نظر کارشناسان پیش بینی می شود که در محل یافته شده پیکر جدید، پیکرهای دیگری نیز کشف شود.

روز گذشته نیز در کنار این پیکر تازه کشف شده، پیکر دو جان باخته دیگر حادثه متروپل کشف گردید.

در حال حاضر عملیات آواربرداری به طبقه منفی 1 ساختمان 10 طبقه آبادان رسیده و نیروهای امدادی و عملیاتی به صورت شبانه روزی در حال کاوش و آوار برداری در منطقه هستند.

سازه باقیمانده ساختمان متروپل نیز به دلیل نا امن بودن، توسط قرارگاه خاتم، پس از اتمام آواربرداری، به صورت کامل تخریب خواهد شد و با اعلام مسئولان فنی امکان و اجازه بهسازی و ایمن سازی باقیمانده ساختمان متروپل به دلیل خطرات ایمنی وجود ندارد.

با افزایش جان باختگان قطعی حادثه متروپل به 42 نفر، این احتمال وجود دارد که طی روزهای آتی شمار جان باختگان بیشتر نیز شده و پیکرهای جدیدی کشف و برای احراز هویت به پزشکی قانونی تحویل داده شوند.

برای بازماندگان این حادثه و خانوادگان داغدار صبر از خداوند منان مسئلت مندیم و امیدواریم با افزایش نظارت ها دیگر شاهد چنین فجایع و اتفاقات ناگواری در هیچ نقطه ای از کشورمان نباشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها