کد خبر : 9264
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶

دلیل ابتلای کمتر بچه ها به کرونا چیست

دلیل ابتلای کمتر بچه ها به کرونا چیست

چرا کودکان و افراد کم سن و سال کمتر به کرونا مبتلا می شوند؟ دلیل اصلی ابتلای پایین کودک به ویروس کرونا چیست و سازمان بهداشت جهانی و پزشکان در خصوص دلایل ابتلای کمتر بچه ها به کرونا چه می گویند. در مارال نیوز بخوانید. بررسی علت ابتلای کم کودکان به کرونا در مورد علت

چرا کودکان و افراد کم سن و سال کمتر به کرونا مبتلا می شوند؟ دلیل اصلی ابتلای پایین کودک به ویروس کرونا چیست و سازمان بهداشت جهانی و پزشکان در خصوص دلایل ابتلای کمتر بچه ها به کرونا چه می گویند. در مارال نیوز بخوانید.

کودک کرونا

بررسی علت ابتلای کم کودکان به کرونا

در مورد علت کمتر مبتلا شدن بچه ها و افراد کم سن به کووید 19 پژوهش جدیدی انجام یافته و مقاله آن نیز انتشار یافته و دلیل آن نیز پوشش دیواره دماغ افراد کم سن و سال گفته شده که به مراتب بهتر از افراد بزرگسال در مقابله با شیوع ویروس کرونا عمل می کند.

در مقاله ای که در مجله ای با نام پولوس بیولوژی انتشار یافت توپیح داده شده که نرح ابتلای افراد کم سن و سال و کودکان به کرونا به مراتب پایینتر از افراد بزرگسال بوده و همچنین علامتهای خفیفتری دارند.

پزشک تحقیقاتی این پروژه علمی عنوان کرده ما در این تحقیقات به این نتیجه رسیدیم که پوششی که دیواره بینی کودک ایجاد می کند مانعی برای ابتلای بیشتر افراد کم سن و سال به کووید 19 می شود.

پینوشت: این موضوع به معنای عدم ابتلای کودکان به کرونا نبوده بلکه متاسفانه شاهد موئاردی از مرگ و میر یا ابتلای شدید کودکان و نوجوانان به کرونا نیز بودیم و بایستی اصول پیشگیرانه در تمامی رده های سنی با دقت انجام شده و کرونا را سهل نگیریم مخصوصا که جدیدا شاهد پیشروی کرونا و همه گیری این ویروس در موج جدید آن نیز قرار داریم و بایستی تمامی رده های سنی با دقت نسبت به مقابله با ویروس کرونا و انجام اصول پیشگیری اقدام نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها