کد خبر : 28472
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴

هدیه شرکت ساعت سازی Jacob & Co به یک چهره + عکس

هدیه شرکت ساعت سازی Jacob & Co به یک چهره + عکس
یک چهره خاص ورزشی هدیه چند هزار پوندی را از شرکت ساعت سازی Jacob & Co دریافت کرد. این هدیه در پی چهره تبلیغاتی بودن رونالدو برای کالکشن جدید شرکت Jacob & Co داده شده است؛

یک چهره خاص ورزشی هدیه چند هزار پوندی را از شرکت ساعت سازی Jacob & Co دریافت کرد. این هدیه در پی چهره تبلیغاتی بودن رونالدو برای کالکشن جدید شرکت Jacob & Co داده شده است.

هدیه مذکور یک عدد ساعت لوکس است که قیمت آن در حدود 92 هزار پوند تخمین زده شده است.

این بازیکن 38 ساله فوتبال که اکنون در النصر عربستان بازی می کند با دریافت چنین هدایای گران قیمتی چندان هم دور نیست. البته شادمانی را از چهره رونالدو هنگام دریافت هدیه و کادوی ویژه شرکت Jacob & Co می توانستیم ببینیم.

هدیه رونالدو ساعت

عکس تبلیغاتی رونالدو با ساعت هدیه داده شده

ساعتی خاص که دارای تمی سبز زنگ بوده و 26 الماس سفید نیز در آن کار شده است. همچنین در این هدیه و کادو خاص عکسی از رونالدو هنگام شادی گل نیز حک شده بود.

شرکت تولید ساعت Jacob & Co در تلاش است تا کالکش های جدید ساعت خود را که در آن برترین لحظات حضور رونالدو نیز وجود دارد را به نمایش بگذارد.

این ساعت با معادل سازی قیمت دلاری آن چیزی در حدود 117 هزار دلار قیمت خواهد داشت. البته با توجه به این که ارزش هدیه و کادو از نظر معنوی بسیار بالاتر است هواداران رونالدو در شبکه های اجتماعی ارزش معنوی چنین هدایایی آن هم برای بازیکن قدرشناسی به مانند رونالدو را چندین میلیون دلار عنوان کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها