کد خبر : 17915
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸

چند لژیونر در تیم ملی حضور دارد/ سهم کدام باشگاه در جام جهانی بیشتر است

چند لژیونر در تیم ملی حضور دارد/ سهم کدام باشگاه در جام جهانی بیشتر است
پاسخ به این سوال که چند لژیونر در تیم ملی حضور دارند و سهم کدام باشگاه در جام جهانی بیشتر از سایر تیمها خواهد بود؟؛

کدام تیم باشگاهی ایران در جام جهانی تعداد نفرات بیشتری دارد؟ از استقلال یا پرسپولیس بازیکنان بیشتری در جام جهانی 2022 قطر حاضر هستند؟ سهم بازیکنان لژیونر در قطر چند نفر است؟

روز گذشته اسامی بازیکنان دعوت شده به جام جهانی توسط کی روش اعلام شد. با اعلام اسامی مشخص شد که شاکله اصلی بازیکنان ملی پوش را لژیونرها تشکیل می دهند.

حضور 16 لژیونر در جام جهانی

16 بازیکن لژیونر دعوت شده به تیم ملی بایستی خود را برای رقابت جام جهانی آماده کنند. سهم بازیکنان لیگ برتری دعوت شده به جام جهانی نیز فقط 9 بازیکن است.

لژیونرهای دعوت شده از لیگ ترکیه، یونان و قطر هر یک دو بازیکن است. دسته یک اسپانیا، کرواسی، امارات، دانمارک، هلند، بلژیک، قبرس، آلمان، پرتغال و لیگ انگلیس نیز هر کدام یک بازیکن نماینده ایرانی را در لیست کی روش دارند.

تمرین تیم ملی فوتبال

سهم کدام باشگاه ایرانی در جام جهانی بیشتر است

به مانند چند وقت اخیر تعداد دعوت شده های پرسپولیسی بیشتر از سایر باشگاه ها در تیم ملی است. از تیم پرسپولیس 4 بازیکن به جام جهانی دعوت شدند. البته اگر بازیکنانی که قبلا پرسپولیسی بوده و اکنون در باشگاه های دیگر بازی می کنند را نیز به حساب بیاوریم، تعداد پرسپولیسی های تیم ملی که در جام جهانی قطر حاضر هستند به درصد عجیب بالایی خواهد رسید.

مهدی طارمی، کریم انصاری فرد، احمد نوراللهی، رامین رضاییان، شجاع خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان از جمله لژیونرهای سابق پرسپولیسی هستند که اکنون در دیگر باشگاه ها بازی می کنند.

از استقلال نیز 3 بازیکن دعوت شده است. سپاهان با دو بازیکن دیگر تیم دارای بیشترین بازیکن دعوت شده به تیم ملی است.

در پست هافبک دفاعی نیز با توجه به مصدومیت به وجود آمده برای امید ابراهیمی عزت اللهی و روزبه چشمی در کنار نوراللهی وظیفه سنگینی برعهده خواهند داشت. همچنین با توجه به مصدومیت نصف و نیمه سردار ازمون، دیگر مهاجمان دعوت شده نیز بایستی بتوانند جای خای سردار را مخصوصا در بازی اول مقابل انگلیس پر کنند.

فرصت کمی باقی مانده تا جام جهانی شروع شود. روزهای پرالتهاب و پرهیجانی که امیدواریم شیرین ترین اتفاقات برای فوتبال کشورمان رقم زده شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
متوسط سنی و مسن ترین بازیکن ایران در جام جهانی قطر | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] به اهمیت مسابقه جام جهانی تیمهای مختلف به […]