کد خبر : 12124
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۸

کارشناسی داوری خطای هند پنالتی مدافع پیکان مقابل استقلال

کارشناسی داوری خطای هند پنالتی مدافع پیکان مقابل استقلال

آیا در بازی استقلال خطای پنالتی هند اتفاق افتاد یا ادامه بازی درست بود؟ کارشناسی داوری لحظه برخورد توپ با دست مدافع پیکان در نیمه دوم و همچنین گل زده شده استقلال که خطا اعلام شد را بخوانیم. داور بازی استقلال با پیکان موعود بنیادی فر بود تا این داور باتجربه قضاوت بازی حساس هفته پنجم

آیا در بازی استقلال خطای پنالتی هند اتفاق افتاد یا ادامه بازی درست بود؟ کارشناسی داوری لحظه برخورد توپ با دست مدافع پیکان در نیمه دوم و همچنین گل زده شده استقلال که خطا اعلام شد را بخوانیم.

داور بازی استقلال با پیکان موعود بنیادی فر بود تا این داور باتجربه قضاوت بازی حساس هفته پنجم لیگ برتر بین دو تیم پایتخت را عهده دار شود.

نوید مطظفری در خبری که خبرگزاری تسنیم زده اعلام کرده که برخورد توپ به دست مدافع پیکان باید پنالتی به سود استقلال اعلام می شد چرا که بازیکن توپ را با دستش دفع می کند و این که دست روی سینه اش باشد یا نه اهمیتی ندارد و خطای هند در این صحنه اتفاق افتاد.

همچنین نوید مظفری در خصوص دیگر صحنه جنجالی و مهم در محوطه جریمه که منجر به تبدیل شدن توپ به گل شد نیز اعلام کرد وقتی که دروازه بان توپ را در اختیار قرار می دهد هر گونه تکل زدن خطا و اشتباه است و داور مسابقه نیز به صورت صحیح گل استقلال را مردود اعلام کرد و در دقیقه 74 مسابقه با توجه به تکل زده شده روی دروازه بان پیکان خطا درست اعلام شده و دادن کارت زرد نیز صحیح بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها