کد خبر : 32320
تاریخ انتشار : شنبه ۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۲

نظر اسکوچیچ درباره بازی تیم ملی جوانان کرواسی با پرتغال

نظر اسکوچیچ درباره بازی تیم ملی جوانان کرواسی با پرتغال
دراگان اسکوچیچ نظر خود را درباره بازی تیم ملی جوانان کرواسی با پرتغال و همچنین بازی قبلی تیمش مقابل آندورا گفت.؛

به گزارش مارال نیوز، دیدار حساس در سری مسابقات انتخابی جام ملت‌های زیر 21 سال اروپا بین کرواسی تحت هدایت اسکوچیچ و تیم ملی پرتغال کمتر از 5 روز دیگر برگزار خواهد شد.

اسکوچیچ سرمربی جوانان کرواسی در باره این بازی گفت: بایستی پرتغال را آنالیز کرده و به شکل مطلوبی خود را برای رودررویی با آنها آماده سازیم.

سرمربی تیم ملی زیر 21 سال کرواسی تاکید کرد: تیم ملی آندورا که پیش از این در مسابقات انتخابی جام ملت‌های زیر 21 سال اروپا مقابلشان قرار گرفتیم در 5 دیدار انتخابی بسیار خوب عمل کرده بود و حتی یونان نیز مقابل آنها به مشکل خورده بود.

وی با بیان این که در بازی قبلی تیمشان مقابل آندورا از بسیاری از بخش های بازی رضایت داشت، تاکید کرد: با این وجود در چند بخش مشکلاتی داشتیم و از آن راضی نیستم. گاهی نیز کارهایی کردیم که نیازی به انجام آن نبود.

به گفته اسکوچیچ در برخی از دقایق مقابل آندورا مالکیت توپ ما بیشتر بود. در برخی موارد نیز به شکل مناسبی از عهده مشکلات موجود برآمدیم ولی بایستی آرام تر رفتار ی کردیم.

او به فرصت پنج روزه تیمش برای بازی با تیم ملی پرتغال نیز اشاره کرد و یادآور شد از این خوشحال هستیم که می توانیم خودزا را در دیدار بعدی داشته باشیم و بدون مشکل می تواند مقابل پرتغال قرار بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها