کد خبر : 12012
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷

کارشناسی داوری گل اول پرسپولیس به هوادار و عبور توپ از خط

کارشناسی داوری گل اول پرسپولیس به هوادار و عبور توپ از خط

آیا در گل اول پرسپولیس به هوادار توپ از روی خط افقی زمین عبور کرده بود و گل لوکادیا سالم نبود یا اینکه از روی خط دروازه پاس گل انداخته شد و داور به صحیح گل را سالم اعلام کرد. توقف تصویر و لحظه ای که پاس گل انداختن دانیال اسماعیلی فر به لوکادیا را

آیا در گل اول پرسپولیس به هوادار توپ از روی خط افقی زمین عبور کرده بود و گل لوکادیا سالم نبود یا اینکه از روی خط دروازه پاس گل انداخته شد و داور به صحیح گل را سالم اعلام کرد.

توقف تصویر و لحظه ای که پاس گل انداختن دانیال اسماعیلی فر به لوکادیا را شاهد بودیم نشان دهنده عدم عبور کامل توپ از روی خط هست و این گل کاملا در شرایط سالم به ثمر رسیده است.

پرسپولیس

همانگونه که در عکس مشخص است قسمتی از قطر توپ روی خط قرار دارد و توپ کاملا از خط عبور نکرده و بنابراین این گل در شرایط کاملا سالم به ثمر رسیده است. هر 6 کارشناس داوری ورزش 3 نیز بر سالم برودن این گل تاکید کردند.

از دیگر نکات مهم این بازی تکل سروش رفیعی به بازیکن حریف بود که برخی از کارشناسان اعتقاد دارند وی می توانست پایش را بدزدد و جمع کند تا به بدن بازیکن حریف نخورد و می توانست از بازی احراج شود.

همچنین در خصوص پنالتی اعلام شده برای تیم هوادار نیز تعداد زیادی از کارشناسان داوری بر این اعتقادند که خطا بیرون از محوطه جریمه رخ داده و پنالتی نادرست اعلام شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها