کد خبر : 6471
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳

افزایش شانس انتقال رونالدو به بایرن مونیخ

افزایش شانس انتقال رونالدو به بایرن مونیخ

خرید رونالدو توسط بایرن مونیخ و این احتمال نقل و انتقالاتی افزایش یافت. با خبری که امروز از سوی رسانه ها اعلام شد، بایرن مونیخ نزدیکترین و محتمل ترین گزینه برای تیم فصل آتی کریستیانو رونالدو به شرط از دست دادن لواندوفسکی محسوب می شود. به گزارش مارال نیوز، چلسی از جمله مشتریان سفت و

خرید رونالدو توسط بایرن مونیخ و این احتمال نقل و انتقالاتی افزایش یافت. با خبری که امروز از سوی رسانه ها اعلام شد، بایرن مونیخ نزدیکترین و محتمل ترین گزینه برای تیم فصل آتی کریستیانو رونالدو به شرط از دست دادن لواندوفسکی محسوب می شود.

به گزارش مارال نیوز، چلسی از جمله مشتریان سفت و سخت رونالدو محسوب می شد مخصوصا اینکه این باشگاه با مالک جدید خود اثبات کرده که محدودیت چندان زیادی در خرید بازیکنان بزرگ ندارد و روز گذشته نیز از سه خرید بزرگ چلسی از جمله رحیم استرلینگ رونمایی کرد.

چلسی با مهره های خوبی که گرفته بود، در صورت اضافه کردن رونالدو می توانست زهردارتر از قبل نیز باشد اما مثل اینکه توخل علاقه زیادی برای پیوستن رونالدو به چلسی ندارد و دوست ندارد این بازیکن به چلسی در شرایط کنونی اضافه شود.

از سویی دیگر بایرن مونیخ جزو مشتریان کریستیانو رونالدو محسوب می شود و با از رده خارج شدن یکی از مشتریان رونالدو به نظر می رسد بایران شانس خود را برای جذب کگریستیانو رونالدو افزایش داده است.

شادی گل جالب و زیبای کریستیانو رونالدو

نقل و انتقالات رونالد بایرن مونیخ

البته بایرن مونیح برای به خدمت گیری کریستیانو رونالدو رقبای دیگری از ایتالیا را هم دارد و از سویی دیگر باشگاه منچستر نیز دوست ندارد ستاره خود را از دست بدهد و باید برای به خدمت گیری رونالدو تلاش بیشتری کند.

بیلد آلمان نیز اعلام کرده تلاشهای بایرن مونیخ برای انتقال رونالدو به تیم خودشان زمانی بیشتر از پیش خواهد شد که مطمئن شوند لواندوفسکی قصد ترک بایرن را دارد تا جانشین شایسته ای برای او در تیمشان بیاورند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها