کد خبر : 5805
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۷

کدام بازیکنان ایرانی حامی سرمربیگری اسکوچیچ در تیم ملی هستند

کدام بازیکنان ایرانی حامی سرمربیگری اسکوچیچ در تیم ملی هستند

لیست بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران که تا کنون حامی اسکوچیچ بوده و از او برای سرمربیگری تیم ملی حمایت کردند و همچنین بازیکنانی که در این خصوص نظر خاصی تا کنون ارائه ندادند. از بازیکنانی که در اینستاگرام خود استوری حمایتی از دراگان اسوچیچ گذاشته و حمایت خودشان را از سرمربیگری او نشان دادند

لیست بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران که تا کنون حامی اسکوچیچ بوده و از او برای سرمربیگری تیم ملی حمایت کردند و همچنین بازیکنانی که در این خصوص نظر خاصی تا کنون ارائه ندادند.

از بازیکنانی که در اینستاگرام خود استوری حمایتی از دراگان اسوچیچ گذاشته و حمایت خودشان را از سرمربیگری او نشان دادند می توان به بیرانوند، کنعانی، نورافکن، نوراللهی، رفیعی؛ قلی زاده، آزمون، خلیل زاده، محرمی، امیری، صادقی؛ سرلک، حسین زاده اشاره کرد.

دیگر بازیکنان ملی پوش دعوت شده به تیم ملی همچون عابدزاده، حسینی، سهرابیان، حردانی، محمدی، عزت اللهی، جهانبخش، انصارفی فرد و طارمی استوری یا مطلب خاصی در این خصوص تا کنون منتشر نکرده اند.

به نظر می رسد که یک نوع دو دستگی نیز در حمایت یا عدم حمایت از اسکوچیچ در داخل بازیکنان ملی پوش وجود دارد. امیدواریم هر چه زودتر قضیه انتخاب سرمربی تیم ملی یا حکم صد در صد ماندگاری اسکوچیچ در تیم ملی یا جا به جایی او اعلام شود تا تیم ملی از دو دستگی و همچنین پا در هوا بودن خارج شده و کادر فنی نیز با تمام قدرت و انسجام برنامه های خود را برای ادامه مسابقات پیگیری کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] از بازیکنان از سرمربیگری دراگا&… کرده و برخی دیگر […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] تیم ملی فوتبال و اسکوچیچ، تزلزل تیم ملی […]

trackback
بغل گرم کی روش برای مهاجم دوستدار اسکوچیچ | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] کی روش با بازیکن حامی اسکوچیچ؛ سردار […]