کد خبر : 2342
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷

نظر اسکوچیچ در خصوص بازیهای دوستانه تیم ملی ایران

نظر اسکوچیچ در خصوص بازیهای دوستانه تیم ملی ایران

سرمربی تیم ملی در مورد بازیهای دوستانه چه می گوید؟ نظر اسکوچیچ در خصوص بازیهای تدارکاتی تیم ملی پیش از جام جهانی؛ نظر اسکوچیچ در خصوص بازیهای دوستانه تیم ملی ایران را بخوانید. دراگان اسکوچیچ در خصوص بازیهای دوستانه تیم ملی ایران پیش از جام جهانی، اعلام نظر کرد. سرمربی موفق تیم ملی فوتبال کشورمان

سرمربی تیم ملی در مورد بازیهای دوستانه چه می گوید؟ نظر اسکوچیچ در خصوص بازیهای تدارکاتی تیم ملی پیش از جام جهانی؛ نظر اسکوچیچ در خصوص بازیهای دوستانه تیم ملی ایران را بخوانید.

دراگان اسکوچیچ در خصوص بازیهای دوستانه تیم ملی ایران پیش از جام جهانی، اعلام نظر کرد.

سرمربی موفق تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص بازیهای تشریفاتی و دوستانه تیم ملی پیش از اعزام به مسابقات جام جهانی 2022 قطر اعلام کرده که بازی دوستانه با کانادا می تواند بهترین گزینه ممکن باشد.

وی اعلام کرده که تصور می کند بهترین گزینه موجود برای انجام بازیهای دوستانه تیم ملی بازی با تیم ملی کانادا بود.

اسکوچیچ همچنین در خصوص انتخاب دستیار و کمکهای خود در تیم ملی نیز گفت در یکی دو روز آتی در خصوص انتخاب دستیارانش صحبتهایی با مسئولان خواهد کرد.

وی از تقویت کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران در روزهای آتی به منظور موفقیت بیشتر در ادامه راه خبر داده بود.

دراگان اسکوچیچ بعد از تحویل تیم ملی با حواشی زیادی که در آن قرار داشت، توانست به خوبی حواشی را با آرامش و صلاحدید فنی خود تقویت کند.

نتیجه چنین گرش مثبتی از وی و آرامش تزریق شده به همراه مهارت فنی وی باعث شد تا تیم ملی به بهترین و اسانترین شکل ممکن به جام جهانی صعود کند و خوشبختانه دغدغه ای در صعود به جام جهانی 2022 قطر چندان نداشتیم. البته به جز مرحله مقدماتی.

پیش از این در خصوص بازیهای دوستانه و تشریفاتی تیم ملی چالش ها و نقدهای زیادی انجام شده و برخی از کارشناسان از روند هماهنگی برای انجام بازی با تیم های خوب اروپایی تیم ملی ناراضی بودند.

کاربران عزیز می توانند در خصوص بازی دوستانه بعدی تیم ملی ایران بعد از کانادا و همچنین جزئیات بازی دوستانه تیم ملی فوتبال ایران با کانادا به مطالب مرتبط سایت سر بزنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
نظر بازیکنان در خصوص وضعیت آماده سازی تیم ملی برای جام جهانی قطر | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] موجود درآمده و اسکوچیچ نیز گفت: نمی […]

trackback
تیم جدید باشگاهی امیرحسین حسین زاده کجاست | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] جدیدش، اعتماد اسکوچیچ به حسین زاده […]

trackback
مارال نیوز
1 سال قبل

[…] یا عدم حمایت از اسکوچیچ در داخل […]