کد خبر : 1226
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۳

کد دستوری گرفتن عیدی ایرانسل در عید سعید فطر

کد دستوری گرفتن عیدی ایرانسل در عید سعید فطر

کد دستوری ایرانسل برای گرفتن عیدی جشن سعید فطر چیست؟ ایرانسل به مناسبت عید سعید فطر به تمامی مشترکان خود که متقاضی آن باشند عیدی می دهد. ایرانسل که همواره در بسیاری از حوزه ها به عنوان پیشگام خطوط ارتباطی اقدام کرده این بار نیز به عنوان بزرگترین اپراتور دیجیتال  برای گرامیداشت اعیاد پیش رو،

کد دستوری ایرانسل برای گرفتن عیدی جشن سعید فطر چیست؟ ایرانسل به مناسبت عید سعید فطر به تمامی مشترکان خود که متقاضی آن باشند عیدی می دهد.

ایرانسل که همواره در بسیاری از حوزه ها به عنوان پیشگام خطوط ارتباطی اقدام کرده این بار نیز به عنوان بزرگترین اپراتور دیجیتال  برای گرامیداشت اعیاد پیش رو، به مشترکان خود عیدی در نظر گرفته است. این عیدی شامل تحفیف ویژه در برخوردرای از بسته ترکیبی مکالمه و اینترنت است.

این هدیه شامل بسته های ترکیبی اینترنت و مکالمه ویژه خطوط ایرانسل می باشد. متقاضایانی که بخواهند از دو ساعت مکالمه رایگان ایرانسلی و همچنین 2 گیگ حجم اینترنت بین المللی برخوردار شوند، در اعیاد پیش رو تنها با پرداخت هشت هزار تومان می توانند از این امکان استفاده کنند.

بدیهی است این بسته تنها در دو روز دوازدهم و سیزدهم اردیبهشت سال جاری قابل استفاده می باشد و از زمان فعال سازی نیز دو روز می توان از بسته ترکیبی عیدانه مدنظر بهره برد. بدین منظور کد دستوری *5# درنظر گرفته شده تا با گرفتن این شماره  و پرداخت هشت هزار تومان از این بسته ویژه عیدانه استفاده کرد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها