کد خبر : 9342
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۶

خبر تلخ ناراحت کننده که یلدا ابتهاج بازگو کرد

خبر تلخ ناراحت کننده که یلدا ابتهاج بازگو کرد

اتفاق تلخ و ناراحت کننده ای که از سوی دختر استاد هوشنگ ابتهاج، خانم یلدا ابتهاج عنوان شد و آن خبر درگذشت شاعر مطرح و دوست داشتنی کشورمان آقای هوشنگ ابتهاج ملقب به سایه است. استاد ابتهاج هنگام فوت 95 سال سن داشتند. از جمله آثار شاخص ادبی هوشنگ ابتهاج می توان به آثاری همچون

اتفاق تلخ و ناراحت کننده ای که از سوی دختر استاد هوشنگ ابتهاج، خانم یلدا ابتهاج عنوان شد و آن خبر درگذشت شاعر مطرح و دوست داشتنی کشورمان آقای هوشنگ ابتهاج ملقب به سایه است.

استاد ابتهاج هنگام فوت 95 سال سن داشتند. از جمله آثار شاخص ادبی هوشنگ ابتهاج می توان به آثاری همچون تاسیان، سیاه مشق و سراب اشاره کرد که هر یک از زیبایی خاص ادبی برخوردار هستند.

یلدا هوشنگ ابتهاج

استاد هوشنگ ابتهاج

بسیاری از آثار استاد ابتهاج جزو شاهکارهای ادبی کشورمان محسوب می شوند که از آرایه های ادبی، تشبیه و زیبایی فوق العاده ای برخوردار هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
محل و زمان تشییع هوشنگ ابتهاج تا کنون مشخص نشده است | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] یلدا ابتهاج فرزند هوشنگ ابتهاج در این خصوص اعلام کرده که دست به دست شدن اخباری در خصوص جزئیات مربوط به تشییع پیکر و خاکسپاری پدر ایشان؛ زنده یاد هوشنگ ابتهاج اشتباه بوده و این اطلاعات درست نیست اما در تلاش خواهیم بود تا با انجام هماهنگی های لازم، نتیجه نهایی به زودی اعلام شده و مشخص گردد. احتمالا نیز این نتیجه زمان و محل تشییع پیکر این شاعر نامدار تا فردا اعلام شود. […]