کد خبر : 12785
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۲:۴۸

در انگلیس رقم خورد؛؛

کمبود نیروهای پلیس بازی لیگ فوتبال را تعطیل کرد

کمبود نیروهای پلیس بازی لیگ فوتبال را تعطیل کرد
چنین جوی از حضور طرفداران نیازمند تامین به اندازه کافی نیروهای امنیتی و پلیس در انگلیس است تا مشکلات بزرگتری پیش نیاید.؛

برنامه مسابقات فوتبال در انگلیس برهم خورد. با بیانیه صادر شده به دلیل کمبود نیروهای پلیس و مقامات امنیتی مسابقه مهم این هفته و همچنین ابتدای هفته آتی لیگ جزیره به حالت تعطیلی در آمد.

در شرایطی که بازی های مهم این هفته از جمله دیدار چلسی با لیورپول و همچنین منچستر با لیدر قرار بود طبق برنامه ریزی از پیش تعیین شده در یکشنبه هفته آتی برگزار شود اما کمبود نیروهای امنیتی و پلیس در جریان بازی چلسی و لیورپول باعث شد تا این مسابقه به حالت تعویق دربیاید. البته این تعطیلی تنها شامل بازی چلسی و لیورپول به دلیل کمبود پلیس نشد بلکه سایر بازیها نیز بنا تعطیل شدند.

تاریخ بعدی برگزاری مسابقات لغو شده لیگ جزیره طی روزهای آتی اعلام خواهد شد.

جو یکی از ورزشگاه ها در بازی های لیگ جزیره

چنین جوی از حضور طرفداران نیازمند تامین به اندازه کافی نیروهای امنیتی و پلیس در انگلیس است تا مشکلات بزرگتری پیش نیاید.

کمبود نیروهای پلیس بازی های لیگ فوتبال را تعطیل کرد

با توجه به مراسم بزرگی که برای درگذشت ملکه الیزابت در مناطق مختلف بریتانیا درنظر گرفته شده نیروهای پلیس به اندازه کافی به خصوص در بازی چلسی و لیورپول وجود ندارند و نمی توانند به تامین امنیت بازی ها بپردازند بنابراین مسابقات مذکور به حالت تعویق درآمده است.

البته برخی ها این پیشنهاد را داده بودند که با توجه به اینکه برنامه مسابقات بر هم می خورد، بازی ها بدون تماشاگر برگزار شود تا مشکلی نیز در تامین امنیت پیش نیاید که البته این موضوع مطمئنا با مخالفت باشگاه ها و همچنین اسپانسرها همراه می شد تا در نهایت برگزاری رقابتهای لیگ جزیره به زمانی دیگر موکول شده و دو هفته از این مسابقات با تعویق پیگیری شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
وسوسه برانگیزترین پیشنهاد تاریخ فوتبال متعلق به چه کسی است | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] و تاریخی فوتبال چنین رقم و […]