کد خبر : 5657
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۵

احتمال سرمربیگری کارلوس کی روش در ایران چقدر است

احتمال سرمربیگری کارلوس کی روش در ایران چقدر است

چند درصد احتمال سرمربیگری کارلوس کی روش در تیم ملی ایران وجود دارد و آیا احتمال سرمربیگری کی روش در تیم ملی و جانشینی به جای اسکوچیچ پیش از جام جهانی فوتبال قطر وجود دارد؟ به گزارش مارال نیوز، شاید نیمکت هیچ یک از تیم های ملی فوتبال حاضر در جام جهانی 2022 قطر به

چند درصد احتمال سرمربیگری کارلوس کی روش در تیم ملی ایران وجود دارد و آیا احتمال سرمربیگری کی روش در تیم ملی و جانشینی به جای اسکوچیچ پیش از جام جهانی فوتبال قطر وجود دارد؟

به گزارش مارال نیوز، شاید نیمکت هیچ یک از تیم های ملی فوتبال حاضر در جام جهانی 2022 قطر به اندازه ایران متزلزل نباشد. هر چند که مسئولان فدراسیو نصراحتا و چندین بار اعلام کرده اند که سرمربی ایران در جام جهانی اسکوچیچ خواهد بود؛ اما همچنان شایعات پیرامون این اتفاق در حال افزایش است.

شایعات از اعلام خبرنگار عبری به نام عمرو نجیب فهمی از ماه های گذشته در خصوص نزدیک شدن کی روش به نیمکت تیم ملی ایران بوده تا حتی همین امروز.

امروز نیز خبرهای داغ برکناری اسکوچیچ و سرمربیگری کارلوس کی روش بیشتر از پیش شد.

افزایش شایعه احتمال سرمربیگری کی روش در تیم ملی ایران زمان به وقوع پیوست که صفحه رسمی تیم ملی فوتبال اقدام به فالو کردن پیج کارلوس کی روش در اینستاگرام کرد.

با این اقدام احتمال و درصد سرمربیگری کی روش در ایران بسیار بسیار بالا رفت.

کی روش در ایران و اینستاگرام

تکمیلی *: دقایقی بعد از این اتفاق، مجددا صفحه کی روش آنفالو شد تا کمی از التهابات کاسته شده و شایعه بازگشت کی روش به ایران کمتر شود. 

تا کنون هیچ یک از منابع رسمی از برکناری اسکوچیچ حرفی نزده اند. انصافا اسکوچیچ نیز در مدت زمان حضور خود در نیمکت تیم ملی ایران، نتایج درخشانی کسب کرده و کم دغدغه ترین حضور تیم ملی در جام جهانی را در دوران اسکوچیچ تجربه کردیم و به نظر می رسد که دادن فرصت بیشتر و اعتماد بالا به اسکوچیچ؛ این مربی با دانش؛ شاید اتفاق خوبتری برای تیم ملی ایران رقم بزند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
جزئیات صحبتهای فدراسیون فوتبال با کی روش چه بود | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] و مهدی تاج با کارلوس کی روش برای قبول […]