کد خبر : 12007
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۷

گرانقیمت ترین ساعت با تکنولوژی روز و طلای سفید + عکس

گرانقیمت ترین ساعت با تکنولوژی روز و طلای سفید + عکس

عکس و جزئیات ساعت گرانقیمت لوکس گرانبها با تکنولوژی های برتر نوین با طلای سفید؛ یکی از شرکتهای بزرگ ساعت سازی سوئیسی به نام ریچارد میل ساعتی سفارش و طراحی کرده  که از طلای سفید بوده و با الماس نیز تزئین شده است. این ساعت متفاوت گرانبها با الماس هایی بر روی صفحه نیز تزئین

عکس و جزئیات ساعت گرانقیمت لوکس گرانبها با تکنولوژی های برتر نوین با طلای سفید؛ یکی از شرکتهای بزرگ ساعت سازی سوئیسی به نام ریچارد میل ساعتی سفارش و طراحی کرده  که از طلای سفید بوده و با الماس نیز تزئین شده است.

این ساعت متفاوت گرانبها با الماس هایی بر روی صفحه نیز تزئین شده است. حتی زمان های ساعت نیز به وسیله عقربه های خاص و متمایز کننده آن ابا الماس نشان داده می شود.

این ساعت گرانبها چیزی در حدود 460 هزار یورو قیمت گذاری شده است.

عکسهایی از این ساعت گرانبها و خاص که شاید در آینده به تولید بیشتری از آن در صورت داشتن مشتری اقدام شود، را ببییند. ساعت لوکسی که شاید هر کسی توانایی بر دست کردن و خریدن آن را نداشته باشد و متمایزترین ساعتی باشد که باید در دستان افراد سلبریتی و چهره های خاص ورزشی و بازیگران و خوانندگان خاص مولتی میلیاردر ببینیم.

عکس ساعت طراحی شده لوکس جدید

گرانبهاترین ساعت مچی

ساعت گران قیمت طراحی شده عنکبوتی با طلای سفید

ساعت طلای سفید

ریچارد میل نام سازنده این برند و شرکت شخصا در بازاریابی و همچنین ساخت و فروش جواهر دارد و لعاثه مندی زیادی به اتوموبیل نیز دارد. حالا با این ساعت گرانبهای طراحی و تولید شده اکنون زبان زد رسانه ها شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها