کد خبر : 30968
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴

گل فلورین سوتوکا از میانه میدان مقابل یونایتد/ لانس در روز خوب خود باخت

گل فلورین سوتوکا از میانه میدان مقابل یونایتد/ لانس در روز خوب خود باخت
گل تماشایی و دیدینی که توسط فلورین سوتوکا از میانه میدان مقابل منچستریونایتد به ثمر رسید. هر چند در نهایت این منچستر بود که به برد مقابل لانس در روز خوبشان دست یافت؛

گل تماشایی و دیدینی که توسط فلورین سوتوکا از میانه میدان مقابل منچستریونایتد به ثمر رسید. هر چند در نهایت این منچستر بود که به برد مقابل لانس در روز خوبشان دست یافت.

در روزی که لانس بازی خوبی را مخصوصا در نیمه نخست از خود مقابل منچستر یونایتد به نمایش گذاشته بود. در نهایت با نتیجه 3 بر 1 نتیجه بازی را واگذار کرد.

لانس در دقیقه 25 یک سوپرگل نیز توسط فلورین سوتوکا به ثمر رساند. بعد از آن که منچستری ها در چند پاس خود دچار اشتباه شدند توپ به فلورین سوتوکا رسید. این بازیکن نیز بدون تعلل از میانه میدان شوت محکمی از بالای سر دروازه بان پیش آمده یونایتد زد. تا در نهایت همان توپ نیز راهی دروازه شود.

بازی با یک گل به سود لانس در نیمه نخست به پایان رسید. با این وجود در نیمه دوم یونایتدی ها بازی بهتر و رو به جلویی از خود به نمایش گذاشتند. نتیجه آن نیز باز کردن سه بار دروازه تیم فرانسوی بود. رشفورد در دقیقه 50، آنتونی در دقیقه 54 و کامسیرو در دقیقه 60 سه گل یونایتد را به ثمر رساندند.

10 دقیقه همراه با کابوس با سه گل پشت سر هم 

ده دقیقه کابوس واری که لانس فرانسه مقابل یونایتد داشت تا در دیداری که امروز از ساعت 15:15 دقیقه به صورت دوستانه برگزار می شود با شکست بدرقه شود. بعد از خوردن این سه گل لانس چند تعویض نیز انجام داد اما این تعویض ها در گلزنی و تغییر روند بازی مثمر ثمر واقع نشدند.

منچستر یونایتد در بازی های اخیر دوستانه خود از حیث کسب نتیجه چندان موفق عمل نکرده بود. آنها 3 بر 2 به دورتموند باخته، مقابل رئال 2 بر 0 شکست خورده و از رکسهام نیز با نتیجه 3 بر 1 شکست خورده بودند.

با این وجود برتری مقابل لانس می تواند آنها را با روحیه راهی بازی های لیگ جزیره کند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها