کد خبر : 15966
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰

وقتی ساپینتو به ستاره تیمش هشدار می دهد/ همه برابرند

وقتی ساپینتو به ستاره تیمش هشدار می دهد/ همه برابرند
وقتی ساپینتو به ستاره تیمش هشدار می دهد. از نگاه سرمربی اتسقلال همه برابرند و تنها بازیکن شایسته آماده وارد زمین خواهد شد.؛

ریکاردو ساپینتو با کاری که در عمل و در جریان بازی استقلال با ذوب آهن کرد، نشان داد همه از نگاه او برابرند. ساپینتو یادآور شد تنها به بازیکنی فرصت حضور در میدان می دهد که صلاحیت و شایستگی و آمادگی لازم را داشته باشد.

وینگر با ارزش کارنامه دار ملی پوش استقلالی ها مهدی قائدی که گران قیمت ترین بازیکن و خرید لیگ برتر این فصل نیز می باشد، در جریان دیدار با ذوب آهن از نیمکت بازی را شروع کرد. او که در بازی های اخیر نمایش چندان مثبتی از خود ارائه نکرده بود، در دیدار با ذوب آهن با شروع نیمه دوم وارد زمین مسابقه شد. در شرایطی که پیش تر از این او بازیکن فیکس تیمش بود.

قائدی البته تلاش زیادی نیز برای این بازی کرد. به نظر می رسید این اولتیماتوم و هشدار از سوی ساپینتو را قایدی جدی گرفته بود. با این وجود باز هم قائدی از روزهای خوب خود اندکی فاصله دارد.

مهدی قایدی برای مجاب کردن کی روش برای دعوت کردن به تیم ملی و همچنین جلب نظر مثبت ساپینتو که نشان داده مربی سخت گیری است کار زیادی در پیش دارد. وینگر باهوش بوشهری که پیش تر از این نیز عصای دست تیمش بود.

او بایستی برای رسیدن به این مهم به همان قایدی تبدیل شود که پیش از رفتن به لیگ قطر در استقلال بود. همچنین تداوم این روند برا قایدی ممکن است به قیمت تداوم نیمکت نشینی و از دست دادن جایگاه اصلیش باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback
روشی که پرسپولیس با آن می تواند دوباره قهرمان شود | مارال نیوز
1 سال قبل

[…] از سوی پیشکسوت و ستاره پرسپولیسی ها در […]