کد خبر : 11454
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۷

گل محمدی: در جو خوب آزادی حیف بود نبریم

گل محمدی: در جو خوب آزادی حیف بود نبریم

یحیی گل محمدی بعد از پیروزی تیمش مقابل نفت آبادان با نتیجه دو بر صفر عنوان کرد این پیروزی را به هواداران خاص پرسپولیسی که دختران و زنان حاضر در ورزشگاه بودند تقدیم می کنم و از تک تکشان که در کنار سایر تماشاگران جو خوبی را در ورزشگاه درست کردند قدردانی می کنم. گل

یحیی گل محمدی بعد از پیروزی تیمش مقابل نفت آبادان با نتیجه دو بر صفر عنوان کرد این پیروزی را به هواداران خاص پرسپولیسی که دختران و زنان حاضر در ورزشگاه بودند تقدیم می کنم و از تک تکشان که در کنار سایر تماشاگران جو خوبی را در ورزشگاه درست کردند قدردانی می کنم.

گل محمدی اعلام کرد نیمه اول را خیلی خوب بازی کردیم و با پاس های کوتاه موقعیت سازی کرده و فقط یک اشتباه داشتیم تا منجر به ایجاد موقعیت برای حریف شود. همچنین در چنین جو خوب استادیم آزادی و حمایت تماشاگران حیف بود که بازی را نبریم.

گل محمدی تاکید کرد که در بین دو نیمه به بازیکنان خود گفته که در پی زدن گل دوم نیز باشند.

سرمربی اردبیلی پرسپولیس تصریح کرد: این سه امتیاز برای بالا بردن روحیه ما خیلی کمک می کند و بایستی درسهای خوبی از این بازی گرفته باشیم.

وی همچنین به عملکرد خوب علیرضا بیرانوند اشاره کرد و گفت که این دروازه بان کیفیت بالایی دارد و در چهار بازی گذشته نیز کلین شیت داشته است و این می تواند تضمین کننده قهرمانی ما باشد چرا که بهترین دفاع را داریم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها