کد خبر : 11055
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۶

لوکادیا با قرارگرفتن در ترکیب اصلی به اوج می رسد

لوکادیا با قرارگرفتن در ترکیب اصلی به اوج می رسد

خبر مارال نیوز؛ این دیدگاه یحیی گل محمدی است؛ وی به نظر می رسد بر این اعتقاد است که چنانچه یورگن لوکادیا مهاجم کنونی بیشتر در زمین مسابقه بوده و در ترکیب اصلی قرار گیرد می تواند به روزهای اوج خود بازگردد. با این اوصاف احتمال اینکه لوکادیا در بازی اواخر این هفته مقابل صنعت

خبر مارال نیوز؛ این دیدگاه یحیی گل محمدی است؛ وی به نظر می رسد بر این اعتقاد است که چنانچه یورگن لوکادیا مهاجم کنونی بیشتر در زمین مسابقه بوده و در ترکیب اصلی قرار گیرد می تواند به روزهای اوج خود بازگردد. با این اوصاف احتمال اینکه لوکادیا در بازی اواخر این هفته مقابل صنعت نفت آبادان نیز در ترکیب اصلی و اولیه پرسپولیس قرار گیرد، وجود دارد.

بازی با صنعت نفت در روز چهارشنبه این هفته به میزبانی استادیوم آزادی و در حضور تماشاگران پیگیری خواهد شد.

یورگن لوکادیا که به دلیل استفاده از موقعیتهای به دست آمده جزو بازیکنان مورد علاقه یحیی گل محمدی نیز قرار گرفته و توانسته در دوران بازی کردن خود در گذشته در بوندسلیگا و لیگ جزیره دروازه تیمهای بزرگ را نیز باز کند با کمی امادگی بیشتر می تواند روزهای خوب گذشته را تکرار کند.

گل محمدی نیز بر این اعتقاد است که لوکادیا از نظر بدنی نیاز به کار دارد و با تمرینات بیشتر می تواند کیفیت خودش را عیان سازد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها